Banggood.com Oferta sklepu, promocje, kupony, opinie, pomoc
17 sie 2019, o 09:48
Panowie, dostał ktoś z was te 500 punktów o których BG pisało że w ciągu 3-ech dni będą rozsyłane, u mnie nic. Ani punktów na których to mi nie zależy, ani żadnych zmian w trackingach, totalnie nic. Zastanawiam się czy to oświadczenie najzwyczajniej nie jest wodą na młyn. Dziś 17.08, moja przesyłka powinna dojść do mnie do 18.08, nigdy na BG wcześniej nie robiłem żadnych zakupów, czy powinienem otwierać jakiś spór? Jeśli tak to kiedy i jak?
- Załączniki
-

- Screenshot_20190817-094625.png (157.46 KiB) Przeglądane 1305 razy
17 sie 2019, o 11:23
2019-07-19 08:31:43 In Transit (Nysa)
2019-07-01 18:06:08 In Transit (HUB UK - LONGDON)
2019-06-03 11:21:03 System has accepted the order
2019-06-03 11:20:59 System is processing the order
2019-06-03 11:20:59 Request for shipping label
nie mogę się z nimi skontaktować. miesiąc temu doli 100 punktów. chyba pozostał paypal
21 sie 2019, o 14:00
Rozmawiałem przed chwilą na czacie, gościu twierdzi, że przesyłki w przeciągu kilku dni mają ruszyć w drogę. Mam taką samą sytuację jak KrzysztofAC - 23 lipca została wprowadzona etykieta do systemu i od tej chwili cisza ...
21 sie 2019, o 14:26
Oby tak było jak Cię zapewniono mi natomiast od 4 dni nie potrafią odpowiedzieć co z przesyłką która utknęła w Longdon od 28 lipca
Wysłane z mojego Mi Note 3 przy użyciu Tapatalka
22 sie 2019, o 10:51
A mnie się spytali czy chcę żeby jeszcze raz wysłali czy zwrot kasy. Wybrałem zwrot i poczekam do przyszłego tygodnia a w razie czego PayPal.
Edit: kasa właśnie do mnie doszła.
22 sie 2019, o 17:58
Jak Cię zapytali ? Miałeś jakiś numer do śledzenia przesyłki ? Ja wysłałem im maila 16 lipca i do tej pory nie uzyskałem odpowiedzi.
22 sie 2019, o 22:47
Pytanie o jakie kwoty chodzi, nie ździwił bym się gdyby bez problemu zwracali mniejsze kwoty. U mnie cały czas zastuj. Z tydzien temu też pisałem do bg i zadnej odpowiedzi nie mam. Moje zamowienie kosztowalo mnie 823 pln.
22 sie 2019, o 22:53
Moje ostatnio dwa wysłali, jedno doszło drugie zapowiedziane na poniedziałek
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
23 sie 2019, o 10:33
Napisałem przez intefejs (My Orders->zamówienie->Repair&Refund&Resending) wiadomość, że już dawno minął czas, przesyłka zginęła (to była jedna z tych co doszły do Nysy i wpadły w czarną dziurę) i co teraz. Następnego dnia przysłali mi maila co wybieram: refund czy jeszcze jedną wysyłkę. Wybrałem refund, kolejnego dnia PayPal mnie zawiadomił o zwrocie.
24 sie 2019, o 13:50
Tez musze teraz wystąpić o zwrot bo miał być do 25 a dalej cisza na trackingu. A jak pracilem PayPal z revolutem to dostanę na PayPal czy na kartę revolut?
24 sie 2019, o 13:55
pojawił się kolejny status (po prawie miesiącu)
2019-08-24 12:35:23 Przesyłka jest transportowana do kolejnego oddziału podwykonawcy Świata Przesyłek- prosimy oczekiwać kolejnego statusu (Nysa)co oznacza ten status? kolejny miesiąc czekania czy teraz pójdzie to szybciej?
24 sie 2019, o 14:07
Chinole zwracają PayPal. Z kolei PayPal przelewa na Revoluta...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.