Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
31 maja 2017, o 15:31
mało jeszcze tutaj było takich przypadków, aczkolwiek to mozliwe
31 maja 2017, o 17:00
Tak szybko przed wyjściem z pracy pisałem. Trzeci dzień już ma taki status. W środku Mi5 z Gearbest
31 maja 2017, o 17:24
Przesyłka trafiła do agencji celnej DHL i niestety będzie Vat. W celu przyspieszenia sprawy sugeruję kontakt z DHL.
31 maja 2017, o 17:46
To że będzie VAT to wiedziałem ale boję się o CE
31 maja 2017, o 21:12
Zrobilam wszystko tak jak opisałam strone szybciej i niestety ali odpisało mi to co ponizej. co robic?
Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order
According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Since your package is still in protection time, please be patience waiting for the package. Any new update of your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order".
Complaints from buyer Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Judgement from AEInvalid
Invalid Reason After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package.
Package Information
AliExpress Shipping In Transit
Solutions:
Option 1: Please continue to wait for 10 days
Response time: 10 days
According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit. Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection ends.
Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal). If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.
Your understanding and cooperation will be appreciated.
Best regards,
AliExpress Case Management Team
31 maja 2017, o 22:34
Musi być informacja o zwrocie i wysłąniu przesyłki do chin w trackingu PRZEWOŹNIKA bo ten tracking pojawia sie na aliexpress.
Ja miałem informacje o zwrocie przesylki w sledzeniu na poczcie polskiej a na aliexpress pojawiło sie dopiero po około 4-6 dniach nie pamietam dokladnie.
2 cze 2017, o 12:01
moja paczka została zatrzymana, sprawdzona i przeznaczona do zwrotu do Chin. jednak tracking paczki kończy się 24.05 na Wer Warszawa, czy to normalne że tyle się czeka na wysłanie z Polski?
2017-05-23 09:56 Zwolnienie przez urząd celny (poczta przychodząca)
2017-05-23 10:10 Nieudane doręczenie - decyzja o zwrocie
2017-05-23 15:44 UP Przemyśl 2 Wysłanie przesyłki
2017-05-23 17:50 WER Rudna Mała Nadejście przesyłki (Przyjęcie z ładunkiem)
2017-05-23 19:46 WER Rudna Mała Wysłanie przesyłki
2017-05-24 00:18 WER Warszawa Nadejście przesyłki (Przyjęcie z ładunkiem)
3 cze 2017, o 10:44
Moja paczka leży na UC Przemyśl od 3 tygodni w cle, dzisiaj ALIEXPRESS poinformował mnie ,że nie będzie "refund "i kończy " dispute " ponieważ to moja wina ,że na pewno nie chcę zapłacić cła ,Ręce opadają ,Chodzi o Xiaomi Redmi 4X . Sklep w którym kupowałem ,to DREAMI .Do Przemyśla nie udało się dodzwonić .Fakt ,że może za mało próbowałem ., Ma ktoś jakiś pomysł ,czy eskalacja sporu coś da .Skurczybyk chińczyk nawet nie chciał przedłużyć ochrony .
3 cze 2017, o 11:52
Jak sam olewasz sprawę to się teraz nie dziw.
3 cze 2017, o 12:16
Jak olewam ? Prosili o przysłanie dowodu wpłaty i skanu transakcji ,wysłałem 3 tygodnie temu emailem i zwykłą pocztą , skąd ja mam wiedzieć dlaczego nic się nie dzieje , to chińczyk wie ,że ja nie chcę zapłacić VAt ,a ja nic o tym nie wiem. Może mi podpowiesz , jak się dowiedzieć o co chodzi ,jak telefonu nikt nie odbiera
3 cze 2017, o 12:29
Jeśli to UC Przemyśl to może potrzebują także deklaracji zgodności i instrukcji w j. polskim tak jak w moim przypadku.
Rozmawiałem z UC i deklaracja zgodności =/= certyfikatowi. Niestety na stronie z takimi deklaracjami:
http://www.mi.com/en/certification/compliance/nie ma mojego modelu telefonu.
Może ktoś z was posiada taką deklarację dla modelu: Xiaomi Redmi Note 4 (2016102).
Ostatnio edytowano 3 cze 2017, o 12:32 przez
CalkiemNowy, łącznie edytowano 1 raz
3 cze 2017, o 12:30
Helva
Zdajesz sobie sprawę że Twoja paczka jest jedną z setek , bądź tysięcy , która tam lezy i czeka na procesowanie ?
Zarezerwuj sobie chwilę czasu - tak ze dwie godz . I dzwoń tam co minutę od pierwszych godzin urzędowania .
W końcu trafisz , podasz nr magazynowy i sprawa się wyjaśni .
Nie poddawaj się po kilku połączeniach - raz dryndałem ponad 45 minut .
A chinol wie tyle , że przesyłka leży w UC dłuższy okres czasu , więc z domysłu wali pierwszym argumentem co przychodzi na myśl - z uwagi no to że już nieraz się przejechał na ludkach nie płacących i odsyłających.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.