Switch to full style
Chińskie telefony z androidem, pytania, problemy, pomoc
Odpowiedz

Re: BRAK TELEFONÓW W PACZCE

29 wrz 2014, o 20:11

Nie wiem z czym tu się nie zgadzać jeżeli w każdym przewoźniku tak jest, chyba że EMS ma swoje jakieś własne wymyślone zasady reklamacji.
Całe szczęście że to tak działa, chińczyk próbuje się wymigać z wiadomego powodu, pewnie paczka ma zaniżoną deklarację przez co mocno mu poleci po kieszeni.

Re: BRAK TELEFONÓW W PACZCE

29 wrz 2014, o 23:43

Nadawca przesylki jest zleceniodawca, to ona placi za usluge i to on musi dochodzic wszelkich roszczen!

Przeciez nam jako odbiorcom firmy transportujace nie udzielaja nawet szczegolowych informacji dt. przesylki. Tak samo jest w Polsce. Jak chcesz np. zmienic adres doreczenia u kuriera to moze to zrobic tylko nadawca, nigdy odbiorca.

Ty zaplaciles za towar, ale go nie dostales. To Cie w ogole nie powinno interesowac co sie stalo z towarem. Sprzedawca powinien robic dochodzenie.

Re: BRAK TELEFONÓW W PACZCE

30 wrz 2014, o 07:47

Sprzedawca napisał, że wyślę telefony ale dopiero 7 października ponieważ mają jakieś święta, czy urlop.

Dostałem na email coś takiego z ALIEXPRESS, że wiedz że paczka dotarła Miałem 40 dni na potwierdzenie odbioru, teraz mam niecałe 9. Czy sprzedawca wysłał paczkę, czy co ? Mam otwierać ten spór ?

Re: Odp: BRAK TELEFONÓW W PACZCE

30 wrz 2014, o 08:19

mrergie napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Zawsze się zastanawiałem po cholere ludzie wrzucają na YT rozpakowywanie paczek. Teraz już wiem :-)
Niby nic a jak potem może ułatwić życie przy problemach z zawartością. Też następne otwarcia paczek muszę dokumentować na filmie.

Wysłane z mojego GT-I9300 / Freelander i20 przy użyciu Tapatalka

Re: BRAK TELEFONÓW W PACZCE

30 wrz 2014, o 08:23

Spor musisz otworzyc tak czy inaczej bo w innym wypadku sprzedawca cie oleje. Opisz w nim sytuacje , dolacz skany a na koncu dopisz ze sprzedawca zdaeklarowal sie ze wysle telefony po 7.10 i ze spor zalozony jest prewencyjnie do czasu otrzymania towaru.
Druga opcja to poproszenie sprzedawcy o wydluzenie czasu ochrony ale nie wiem o ile bedzie mogl maksymalnie wydluzyc by miec pewnosc ze dojda nowe telefony na czas.

W kazdymbadz razie nie daj sie zrobic na zadne wygasniecie terminu ochrony.



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Odpowiedz