Mam problem z dwoma zamówieniami. Chciałem skorzystać z kuponu 4$ dla nowego użytkowania i na samym początku były problemy z płatnościami (już wiem że z tymi kuponami mają ludzie duże problemy), gdyż z 3-4 razy wyskoczył komunikat, że serwery przeciążone i proszę spróbować ponownie. Za kolejnym razem poszła transakcja, ale od razu pokazał się komunikat:
Status: Closed
Reminder:
We can't process your order at this time due to potential security reasons. All payments made (except fees and charges made to third parties) will be returned to your account. Please double check if any suspicious activity has occurred and try to place the order again.
Na szybko zrobiłem drugi raz zamówienie z innej karty i ta sama sytuacja. Z dwóch transakcji pobrało mi pieniądze a status zamówienia zamknięty. W zakładce Financial nie mam wpisane, czym zostało to zapłacone tylko, że został użyty kupon AliExpress.
Pytanie jak mogę odzyskać pieniądze? Na czacie w supporcie raczej z automatu miałem odpowiedzi, a sprzedawca kopiuje mi w wiadomościach tekst, który mam w zamówieniu.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Odwdzięczę się.