• Reklama

Meizu M2

Re: Meizu M2

Postprzez Flyagaric » czwartek, 14 lipca 2016, 18:16

Hehe, to są rzeczy, które ona ode mnie słyszy na bieżąco :)
Ale jednak poprosiła i przykleiła się do mojego poprzedniego fona, który planowałem doprowadzić do porządku. Wolę, żeby się od niego odkolegowała. Na chwilę ok, bo żona też nią lata (na jej Windowsfonie pokemonów brak :D).
Ogarnę to chyba, bo napisała mi, że tym razem ma tylko 'failed to download' - to już co innego, niż intel ...
Flyagaric
VIP
 
Posty: 2617
Dołączył(a): czwartek, 7 maja 2015, 22:38
Pochwały: 52

Reklama

Re: Meizu M2

Postprzez sebuli » czwartek, 14 lipca 2016, 20:54

Komunikat failed to download nie powinien sie nigdzie w aplikacji pokemon go pojawić. Wersje apk z apkmirror sa sprawdzone i to ich uzywaj w razie co. Wszelkie inne mogą być potencjalnymi wirusami.

Swoja droga, chyba bym spróbował czyms przeskanowac fona.
sebuli
AKTYWNY
 
Posty: 375
Dołączył(a): środa, 26 sierpnia 2015, 13:09
Pochwały: 43

Re: Meizu M2

Postprzez Flyagaric » czwartek, 14 lipca 2016, 23:20

Nie wiem co jej tam się działo, ponoć w przeglądarce miała ten komunikat. Przyszedłem do domu, odpaliłem, ściągnąłem i zainstalowałem bez problemu, a teraz będę chyba musiał dzwonić po gówniarę, bo już półtorej godziny lata z telefonem po okolicy...
Flyagaric
VIP
 
Posty: 2617
Dołączył(a): czwartek, 7 maja 2015, 22:38
Pochwały: 52

Re: Meizu M2

Postprzez sebuli » piątek, 15 lipca 2016, 11:53

Półtorej godziny to jeszcze nic :D byle blisko nocy sie nie szwedala. I niech uwaza w godzinach wieczornych oraz nocnych na lury w pokestopach, jeszcze ja jacys pedofile czy gwalciciele zwerbuja.

Lur w pokestopie to modul który zwiększa częstotliwość pojawiania sie pokemonow wokol pokestopa. Jest taka fioletowa aura, okrag wokol pokestopa. Poleci Ci do takiego wieczorem i moze byc niemilo...
sebuli
AKTYWNY
 
Posty: 375
Dołączył(a): środa, 26 sierpnia 2015, 13:09
Pochwały: 43

Re: Meizu M2

Postprzez Flyagaric » piątek, 15 lipca 2016, 14:15

sebuli napisał(a):Półtorej godziny to jeszcze nic :D byle blisko nocy sie nie szwedala. I niech uwaza w godzinach wieczornych oraz nocnych na lury w pokestopach, jeszcze ja jacys pedofile czy gwalciciele zwerbuja.

Lur w pokestopie to modul który zwiększa częstotliwość pojawiania sie pokemonow wokol pokestopa. Jest taka fioletowa aura, okrag wokol pokestopa. Poleci Ci do takiego wieczorem i moze byc niemilo...


Spox, u nas jest jasno do 22.30, a wtedy ona już musi być w domu. Jak się zapomina, to szybki telefon i wie gdzie jej miejsce. Na razie podniecona, zobaczymy jak szybko jej przejdzie.

BTW. Znalazła jednego pokemona w domu, w łazience ... WTF? Boję się tam wchodzić teraz :lol:
Flyagaric
VIP
 
Posty: 2617
Dołączył(a): czwartek, 7 maja 2015, 22:38
Pochwały: 52

Re: Meizu M2

Postprzez Esper » piątek, 15 lipca 2016, 14:43

dopóki go nie łapiesz, gdy żona bierze prysznic(kamera) jest ok :] Powinieneś się cieszyć, wygląda na to, że masz pokerespa w domu :)
Esper
 
Posty: 158
Dołączył(a): sobota, 25 lipca 2015, 00:23
Pochwały: 3

Re: Meizu M2

Postprzez Flyagaric » piątek, 15 lipca 2016, 15:04

Esper napisał(a):dopóki go nie łapiesz, gdy żona bierze prysznic(kamera) jest ok :]


Pełna zgoda - za wielkie ryzyko :)

Esper napisał(a):Powinieneś się cieszyć, wygląda na to, że masz pokerespa w domu :)


Ja? Gówniara niech się cieszy. Póki co, to mnie to ni ziębi, ni grzeje, ale samego fenomemu nie rozumiem - chyba starzenie ... :)
Flyagaric
VIP
 
Posty: 2617
Dołączył(a): czwartek, 7 maja 2015, 22:38
Pochwały: 52

Re: Meizu M2

Postprzez Esper » piątek, 15 lipca 2016, 15:34

to powiem Ci, ze ta gra jest moze 1/4 tego czym byc powinna, wyobraz sobie coby sie stalo gdyby wydali na prawde przyzwoity produkt? Prawie brak wymagan co do telefonu, a ludzie wbrew pozorom lubia tez proste gry, moze nawet nie tyle tez co bardzo lubia :) Akurat ta gra to chyba nawet wyjdzie na dobre - ilez to juz demotow bylo o psach zameczonych spacerami, ameryce ktora uporala sie z nadwaga, koncu problemow z nadcisnieniem :)

A moj m2 nadal niby w naprawie i pokow nie mam :)
Esper
 
Posty: 158
Dołączył(a): sobota, 25 lipca 2015, 00:23
Pochwały: 3

Re: Meizu M2

Postprzez Flyagaric » piątek, 15 lipca 2016, 16:33

Z tej perspektywy na to nie spojrzałem. Rzucasz nowe światło i ten argument do mnie przemawia.
Byle jak cielęta teraz nie włazili pod auta.
Flyagaric
VIP
 
Posty: 2617
Dołączył(a): czwartek, 7 maja 2015, 22:38
Pochwały: 52

Re: Meizu M2

Postprzez Esper » wtorek, 19 lipca 2016, 10:49

małe info, 16.06 wysłałem pocztą polską m2 na reklację do chin - geekbuying. Co prawda nie za bardzo przykładali się do informowania co się dzieje z telefonem, ale na @ z pytaniami o status odpisywali. Dziś zaś odpislai o nr przesyłki(bo o odesłaniu zapomnieli napisać)
Nadejście przesyłki 2016-07-18 21:12 WER Warszawa

Nie wiem co naprawili, o ile coś naprawili, ale ciekawe bo wysyłka z Holandii RS558503552NL . Jeśli telefon faktycznie naprawili/wymienili to okazuje się, że wysyłka z PL, naprawa, i powrót trwa praktycznie tyle co samo zamówienie :)
Esper
 
Posty: 158
Dołączył(a): sobota, 25 lipca 2015, 00:23
Pochwały: 3

Re: Meizu M2

Postprzez Flyagaric » wtorek, 19 lipca 2016, 13:18

Nie chwal dnia, przed ...
Czekamy na relację.

BTW. Moja córa dostała swoje pokemony i przestała wspominać o zakupie Mi4c, na którego była napalona. Coś mi się zdaje, że to był jedyny powód. M2, to zwyczajnie fajny fon jest.
Flyagaric
VIP
 
Posty: 2617
Dołączył(a): czwartek, 7 maja 2015, 22:38
Pochwały: 52

Re: Meizu M2

Postprzez Esper » czwartek, 21 lipca 2016, 15:07

Dotarł, otworzyłem, uruchomiłem - to mój telefon (imei się zgadza), plam brak. Informacji co zrobiono brak, ale biorąc pod uwagę, że ekran był przykryty folią i nie miał ani jednej plamy, przypuszczam, że go wymienili.
Esper
 
Posty: 158
Dołączył(a): sobota, 25 lipca 2015, 00:23
Pochwały: 3

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Dyskusje o telefonach Meizu



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama