• Reklama

Good News! Free-return! 100% Risk-free Shopping on Gearbest

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Good News! Free-return! 100% Risk-free Shopping on Gearbest

Postprzez Gearbest » piątek, 26 sierpnia 2016, 12:58

All the dear members on Telchina.pl,

We are sorry for our inhumane return policy!

Now we say goodbye to the past!

We now embrace the present, customer can enjoy free-return if the product he or she receives is damaged or broken.

All the detail can be found here. http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html

Some are extracted as below. However, we only accept the unregistered and registered airmail shipping method when a customer return the damaged or broken product.

Just Enjoy Your Shopping on Gearbest!

3 Day Dead on Arrival (DOA) Guarantee

If your item arrives damaged or is not working, please follow the warranty process and contact our Support Center for RMA authorization within 3 days of the order being received. The associated item will be exchanged with a new product free of charge (we will reimburse the return shipping cost), or you can choose to receive a full refund. Enjoy total peace of mind: every single purchase is 100% risk-free each time you shop at GearBest. Special Notes:

1. Customers must first send a clear photo or video of the damaged or defective product, plus the shipping carton, before we can consider issuing a RMA authorization. Please use good lighting, and a close to medium distance, so we can identify and verify the issue(s). Attachment size must be under 2MB for the Support Center, please send larger attachments to:support@gearbest.com.
2. Customers need to pay the return shipping fee first. After GearBest has received the product return and confirmed the DOA, the return shipping fee cost will be fully refunded. If our technical staff determine the item is not DOA, GearBest will not compensate the return shipping fee.
3. For overweight (2kg or above) or oversize products (i.e. the sum of the length, width and height of the package size exceeds 90cm), we will only compensate the return shipping fee up to a maximum of US$50.
4. Product returns must be via one of GearBest's approved shipping methods; our Support Center will provide details.


http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące Naszej oferty lub przesyłki - napisz śmiało Prywatną Wiadomość (po polsku) - z przyjemnością Ci odpiszę.
Avatar użytkownika
Gearbest
VIP
 
Posty: 1159
Dołączył(a): środa, 6 sierpnia 2014, 08:42
Pochwały: 1

Reklama

Re: Good News! Free-return! 100% Risk-free Shopping on Gearb

Postprzez pakerps » wtorek, 6 września 2016, 14:34

My order : W1607220138481979

After a few days stopped working speaker phone. Something of the speaker can be heard but very poorly. Do not they help the factory settings. What can I expect?
Avatar użytkownika
pakerps
AKTYWNY
 
Posty: 212
Dołączył(a): poniedziałek, 2 grudnia 2013, 11:03
Pochwały: 6

Re: Good News! Free-return! 100% Risk-free Shopping on Gearb

Postprzez pakerps » środa, 7 września 2016, 10:40

Ok gearbest gave me a refund. thx
Avatar użytkownika
pakerps
AKTYWNY
 
Posty: 212
Dołączył(a): poniedziałek, 2 grudnia 2013, 11:03
Pochwały: 6

Re: Good News! Free-return! 100% Risk-free Shopping on Gearb

Postprzez Gearbest » środa, 7 września 2016, 12:41

pakerps napisał(a):Ok gearbest gave me a refund. thx


Sorry, I just saw your message. Glad you solved the problem.
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące Naszej oferty lub przesyłki - napisz śmiało Prywatną Wiadomość (po polsku) - z przyjemnością Ci odpiszę.
Avatar użytkownika
Gearbest
VIP
 
Posty: 1159
Dołączył(a): środa, 6 sierpnia 2014, 08:42
Pochwały: 1

Re: Good News! Free-return! 100% Risk-free Shopping on Gearb

Postprzez pumba65 » środa, 7 września 2016, 16:08

Hi,
What's about my order No.:W1607270703100369
Today is 50 days when I'am waiting !!!!
pumba65
 
Posty: 3
Dołączył(a): niedziela, 25 stycznia 2015, 14:51

Re: Good News! Free-return! 100% Risk-free Shopping on Gearb

Postprzez Gearbest » czwartek, 8 września 2016, 06:17

pumba65 napisał(a):Hi,
What's about my order No.:W1607270703100369
Today is 50 days when I'am waiting !!!!


I am sorry. It has been a long time!

I already submitted you order to the customer service.
They said please wait another 2-3 days. They ask the carrier to track the package.

You also had better open one ticket.
http://www.gearbest.com/about/contact-us.html
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące Naszej oferty lub przesyłki - napisz śmiało Prywatną Wiadomość (po polsku) - z przyjemnością Ci odpiszę.
Avatar użytkownika
Gearbest
VIP
 
Posty: 1159
Dołączył(a): środa, 6 sierpnia 2014, 08:42
Pochwały: 1

Re: Good News! Free-return! 100% Risk-free Shopping on Gearb

Postprzez hajdziu » piątek, 30 września 2016, 13:39

1 year warranty is a joke. My phone broke 3 months after shipping and Gearbest won't repair it.
Avatar użytkownika
hajdziu
 
Posty: 21
Dołączył(a): niedziela, 10 kwietnia 2016, 14:09
Pochwały: 2


Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama