Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
12 lut 2019, o 18:46
Witam.
Zamówiłem kilka drobnych rzeczy na pierwszy raz u różnych sprzedawców (15 złotych max za sztukę ) darmową przesyłką. Dwie nie doszły w terminie. W pierwszej otworzyłem spór - pieniądze zwrócone. Chińczyk nawet się nie odezwał

. Przesyłka doszła właśnie po przeszło miesiącu od zakończenia sporu. Sklepu już nie ma na Aliexpress ....
W drugiej czuję, że będzie podobnie - Chińczyk pisze bym poszedł sprawdzić na poczcie a jak nie ma to zwróci pieniądze.
Co zrobić jeśli znowu dostanę zwrot kasy z Aliexpress a towar dojdzie po jakimś czasie? Odsyłać ? Robić zwrot $$$ Chińczykowi?
Jak się zachować? Jakie konsekwencje jak nie odeślę towaru lub nie oddam pieniędzy?
Pozdrawiam
12 lut 2019, o 21:33
Ja w takich sytuacjach pisze do chińczyka że towar doszedł, kupujesz ponownie to samo i mówisz mu żeby towaru nie wysyłał.
13 lut 2019, o 21:46
No tak, tylko towary kupione z kuponami...
Wpłacać w takim wypadku część kwoty?
A część na konto Aliexpress ?
No i jakie konsekwencje w takim wypadku. Teraz kupiłem coś za grosze a innym razem kupię za dużo większe pieniądze.
Wchodzą w grę przeliczniki kursu $, kupony itp.

Myślałem, że jest jakaś procedura dotycząca takich sytuacji...
15 lut 2019, o 13:29
Nie ma żadnej procedury. Nic ci nie grozi jak nie oddasz kasy Chińczykowi, to tylko Twoja dobra wola, i na pewno komornik nie zlicytuje ci za to mieszkania.
4 mar 2019, o 16:29
Witam ponownie.
Z powodu wyjazdu nie mogłem odbierać poczty i sytuacja wygląda następująco. Paczka nie doszła, Jest informacja Confirmation Timeout Order status - Finished +
Open Dispute.
Jak klikam Open Dispute wyświetla mi się na czerwono:
" Sorry, dispute can not be opened in this order status. "
Jednocześnie miły Chińczyk przysłał mi następującą wiadomość:
"Dear friend,
Sorry , as you have waited so long, maybe the parcel was lost on the way.
For this situation, how about we reship a new one to you if you like?
we will apply to resend a new one to you with a tracking number if you agree
How do you think of this idea?"
Co mam robić w takiej sytuacji?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.