ZENFONE 5 WTF ?

Re: ZENFONE 5 WTF ?

Postprzez Kames » 13 lis 2014, o 15:02

Dotyk mi działa, więc chyba nie muszę wymieniać digitizera?

Kilka drobnych rysek również u mnie się pojawiło.
Avatar użytkownika
Kames
 
Posty: 30
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 03:47
Pochwały: 1
Telefon:: Szajsung

Reklama

Re: Odp: ZENFONE 5 WTF ?

Postprzez Trojanek » 13 lis 2014, o 15:09

Jak ci nie przeszkadza, że jest rozwalony to może nie musisz, zależy czy lcd jest polaczony z digitizerem.
Trojanek
AKTYWNY
 
Posty: 227
Dołączył(a): 28 paź 2014, o 18:16
Pochwały: 7
Telefon:: HTC

Re: ZENFONE 5 WTF ?

Postprzez Kames » 13 lis 2014, o 18:42

No właśnie nie wiem jak to jest, jeśli jest połączony to lipa i musze kupe kasy wy*ebać.;/ ale widać pękniecie jest z wieszku nie wiem jak głęboko...
Avatar użytkownika
Kames
 
Posty: 30
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 03:47
Pochwały: 1
Telefon:: Szajsung

Re: ZENFONE 5 WTF ?

Postprzez ddr » 13 lis 2014, o 19:12

Wyświetlacz nietknięty w 99,9%. Problem samego spasowania. Chyba w przykładowo xperii mini pro masz wyświetlacz przyklejony do digitizera na tyle że nie rozdzielisz bez uszkadzania. A jak to zrobili w asusie to nie wiem, możesz poszukać na youtube filmików z wymianą digitizera, mi się nie chce :-P.
Telefon się popsuł? dwro(kropka)ddr(małpa)gmail(kropka)com
W tytule wiadomości proszę podać model urządzenia.

Uwaga!
GEARBEST oszukuje kupujących!
Avatar użytkownika
ddr
VIP
 
Posty: 3733
Dołączył(a): 3 maja 2014, o 21:50
Pochwały: 135
Telefon:: Xiaomi Mi MIX 2
ROM: MIUI 10

Re: ZENFONE 5 WTF ?

Postprzez saperq » 13 lis 2014, o 19:31

Aktualnie eksploatowane: Lenovo P2, Redmi note 5 4/64, Honor play :-)
Na sprzedaż: brak, wszystko poszło ;-)
Zobacz moje OLX
saperq
VIP
 
Posty: 838
Dołączył(a): 8 maja 2014, o 21:36
Pochwały: 32
Telefon:: Asus Zenfone Max

Re: ZENFONE 5 WTF ?

Postprzez ddr » 13 lis 2014, o 20:28

Z drugiego filmiku wygląda na łączony niestety.
Telefon się popsuł? dwro(kropka)ddr(małpa)gmail(kropka)com
W tytule wiadomości proszę podać model urządzenia.

Uwaga!
GEARBEST oszukuje kupujących!
Avatar użytkownika
ddr
VIP
 
Posty: 3733
Dołączył(a): 3 maja 2014, o 21:50
Pochwały: 135
Telefon:: Xiaomi Mi MIX 2
ROM: MIUI 10

Re: ZENFONE 5 WTF ?

Postprzez adamhood » 13 lis 2014, o 21:38

wymieniaja lcd razem ze szklem i z bezelem, szklo mozesz wymienic sam jesli jest do kupieniasamo, ppttzebujesz dwustronnych podklejek moze sa jakies na allegro, izopropanolu, skrobaczki jakiejs, rozbierasz do golego tak zeby zostal lcd z bezelem i szklem czyli sam przod, do piekarnika 100 stopni na jakies 6 7 minut potrzebujesz jakiegos plastikowego dlugiego open toola delikatnie wprowadzasz miedzy szklo a bezel i odginasz zewszad ewentualnie czasem sa takie male okienka od srodka bezela gdzie m9zna wlozyc opentool i oddzielic szklo od bezela, patrz gdzie sa podkleiki, dotnij podobne zeskrob na cieplo poprzednie i posmaruj izopropanolem podklejki i docisnij szklo 20 sekund 5 kilo rownomiernie, nie znam sie na tym modelu bo nie rozbieralem ale powinno byc ppdobnie
adamhood
 
Posty: 70
Dołączył(a): 4 paź 2014, o 18:49
Pochwały: 1
Telefon:: ASUS
ROM: 4.4.2

Re: ZENFONE 5 WTF ?

Postprzez Kames » 13 lis 2014, o 22:24

Dzięki kolego za instrukcje, ale raczej się za to nie wezmę bo coś zj*bie i tyle będzie. Jutro po serwisach polatam zobacze co powiedzą..
Avatar użytkownika
Kames
 
Posty: 30
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 03:47
Pochwały: 1
Telefon:: Szajsung

Re: ZENFONE 5 WTF ?

Postprzez Kames » 16 lis 2014, o 00:57

W serwisach twierdzą że musze wymienić cały wyświetlacz i zamówić sam bo oni tego nie mają i nie zamówią...

Czy wystarczy coś takiego ?

http://www.ebay.pl/itm/For-Asus-Zenfone ... 1374636774
Avatar użytkownika
Kames
 
Posty: 30
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 03:47
Pochwały: 1
Telefon:: Szajsung

Re: ZENFONE 5 WTF ?

Postprzez ddr » 16 lis 2014, o 02:10

To jest sam digitizer, a jak przed chwilą napisałeś, wymieniają standardowo całe wyświetlacze i się im nie dziwię bo może i się da ale stosunkowo łatwo zdupczyć wyświetlacz czy to mechanicznie czy temperaturą.
Musisz kupić z wyświetlaczem, ewentualnie sam digitizer i samemu kombinować.
Telefon się popsuł? dwro(kropka)ddr(małpa)gmail(kropka)com
W tytule wiadomości proszę podać model urządzenia.

Uwaga!
GEARBEST oszukuje kupujących!
Avatar użytkownika
ddr
VIP
 
Posty: 3733
Dołączył(a): 3 maja 2014, o 21:50
Pochwały: 135
Telefon:: Xiaomi Mi MIX 2
ROM: MIUI 10

Re: ZENFONE 5 WTF ?

Postprzez Kames » 16 lis 2014, o 03:05

Rozumiem, gdzie moge najtaniej znaleźć odpowiedni wyświetlacz ??
Avatar użytkownika
Kames
 
Posty: 30
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 03:47
Pochwały: 1
Telefon:: Szajsung

Re: ZENFONE 5 WTF ?

Postprzez bugmenot » 7 gru 2014, o 02:07

Kames napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Takiego nie warto (nie chroni rogów), telefon upadnie niefortunnie na róg i pęknie szybka - testowane :-(
bugmenot
 
Posty: 189
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 21:17
Pochwały: 3

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Dyskusja o telefonach ASUS



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama