Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
29 lut 2020, o 15:39
Witam serdecznie
Kupiłem jeden przedmiot na aliexpress z opcją wysyłki z Czech.
Czekałem na wysłanie i skończył się czas przetwarzania.
Dziś patrzę biegnie następne 16 dni i mam do wyboru przedłużyć czas przetwarzania lub anulować zamówienie.
Jednocześnie dostałem od chińczyka wiadomość że skończył się towar w Czechach i czy może wysłać z chin.
Ja nie chcę z chin bo dodatkowo zapłaciłem za GLS a przede wszystkim nie chce mi się tyle czekać.
Odpisałem chińczykowi że nie akceptuję wysyłki z chin i kazałem anulować zamówienie.
Czy ja mogę wybrać anuluj zamówienie teraz i czy dostanę zwrot pieniędzy ?
Dziękuję za odpowiedź.
29 lut 2020, o 21:02
Ostatnio dwa razy coś takiego mnie spotkało . Chciałem na już przesyłkę więc zamówiłem i zapłaciłem drożej za towar z wysyłką z Polski. Tydzień zwlekania z wysyłką , brak odpowiedzi na pytania więc po dwóch tygodniach anulowałem zamówienia. Sprzedawca jeszcze kilka dni zwlekał z potwierdzeniem ale w końcu je potwierdził. Po kilku dniach zwrot kasy z ali ale i tak ta niby wysyłka z Polski trwała ponad 3 tygodnie a do zakupu nie doszło . Myślałem że miałem pecha ale może to teraz standard .
29 lut 2020, o 22:53
Dzięki za odpowiedź.
Ale powiedz mi proszę czy jak ja anuluję przesyłkę to dostanę zwrot kasy ?
1 mar 2020, o 22:38
Tak, po kilku dniach dostaniesz całkowity zwrot wpłaty. Jako powód rezygnacji wybierz, że wysyłka trwa zbyt długo albo, że brak towaru w magazynie. Ewentualnie coś innego jeśli jest jeszcze trafniejsza opcja.
2 mar 2020, o 13:21
Zawsze wybierajcie, że brak towaru na magazynie - ma wskazywać na ewidentną winę sprzedającego, żeby wam nikt np. nie powiedział, że wasza wina, bo brak wam cierpliwości. Lepiej nie zostawiać wątpliwości.
Zawsze też odwołujcie zamówienie - zwrócą wam całą kwotę. Róbcie to oficjalnie na stronie aukcji. Samo ugadanie się ze sprzedawcą to za mało - co by nie twierdził, to Ali zwraca kasę, a nie sprzedawca, więc sprawę kasy załatwiacie też z Ali.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.