• Reklama

THL T100s - problem z NAND

THL T100s - problem z NAND

Postprzez Kaliimea » 13 mar 2014, o 23:20

Witam!
Mój problem przedstawia się następująco: telefon THL T100s pewnego (niezbyt pięknego) dnia po restarcie przestał działać. Flashowanie nie pomogło - da się co prawda wgrać nowe oryginalne oprogramowanie przez FlashToola (proces kończy się powodzeniem), ale telefon nie daje się uruchomić. Nie można też włączyć Boot Menu. Po podłączeniu przez kabel USB do komputera słychać jednak dźwięk urządzenia USB. Test pamięci w programie FlashTool daje następujący rezultat:
Spoiler:

Czy ma ktoś pomysł "co z tym fantem zrobić"? Czy telefon jest do odratowania (bo przecież w końcu oprogramowanie się wgrywa)? Czy też może to być oznaka awarii technicznej (kość pamięci, płyta, lutowania)?
Będę niezmiernie wdzięczny za sugestie i ewentualne porady.
Kaliimea
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 mar 2014, o 23:02
Telefon:: THL

Reklama

Re: THL T100s - problem z NAND

Postprzez avionicspl » 3 paź 2014, o 22:06

Witam,
udało Ci się już rozwiązać problem?
Jak coś to pisz.
avionicspl
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 paź 2014, o 19:28
Telefon:: THL W100


Powrót do Pomoc techniczna



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama