pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
27 maja 2016, o 18:59
Przecież xiaomi jest 2 razy droższy. Odpowiedź nasuwa się sama
27 maja 2016, o 21:30
@baxy
Xiaomi 158$
- Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
K5 Note - 180$ tylko źródło nie pewne.
- Kod:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
27 maja 2016, o 22:09
Sorry pomyliłem z k3
29 maja 2016, o 17:08
No ja zamówiłem u nas w Polsce Xiaomi, wcześniej miałem z TopOne - ogólnie dobry sprzedawca ale gdy chciałem zamówić u niego drugi tel i zapytałem o jakiś rabat to zero odp 4 dni, w Chinach wychodziło 950zł u nas 1050, stówkę dopłaciłem ale gwara w PL. Xiaomi Redmi note 3 Pro.
29 maja 2016, o 23:01
Jak już wypróbujesz tą gwarę i będziesz zadowolony, to dopiero wtedy wróć chwalić, bo póki co, to chińskie tyle samo warte.
31 maja 2016, o 23:17
Dla przypomnienia, nie ma oficjalnej gwarancji Xiaomi w Polsce, może być gwarancja sprzedawcy, o jej wartości przekonali się kupujący w XiaomiForSale
20 sie 2016, o 16:25
Przeraża mnie fakt że ludzie kupując telefon w Polsce dają sobie wciskać gwarancje kiedy przysługuje nam 100razy lepsza reklamacja z tytułu rękojmi.
http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl ... /rekojmia/
Ostatnio edytowano 20 sie 2016, o 18:05 przez
RussianYeti, łącznie edytowano 1 raz
20 sie 2016, o 16:38
tak pod warunkiem że kupujesz w normalnym sklepie. Jak kupujesz u janusza biznesu to tak łatwo to nie wygląda. Czeęsto szapranie się nie pomaga i zostaje tylko droga sądowa. Ale część januszy się wycwaniła i działalność rejestrują za granicą...
20 sie 2016, o 17:06
Owszem, ale od tego właśnie jest Miejski Rzecznik Konsumentów, UOKiK czy
ECC-Net (ECK) w przypadku zakupu w UE; żeby służyć pomocą, poza tym mamy zdecydowanie większe uprawnienia i łatwiej nam egzekwować swoje prawa. Gwarancja to dobra wola sprzedawcy, nie jest obowiązkowa i można w niej wpisać niemal wszystko. Powątpiewam żeby chociaż 20% osób korzystających z gwarancji czytało jej warunki. Najgorzej jak janusz sprzedaje usługę sprowadzenia towaru, który wysyłany jest z PL/UE.
20 sie 2016, o 17:28
rzecznik Ci w niczym nie pomoże poza pomocą w redagowaniu pisma. uokik tez jeśli sklep się nie zgodzi na mediacje. w egzekwowaniu praw pomoże jedynie prawnik. W Sądzie. Fakt jest taki że z januszami trzeba się powoływać na rękojmię.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.