• Reklama

Telefon do 1300zł

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Telefon do 1300zł

Postprzez Pieczarkowy » 7 gru 2017, o 23:38

Cześć,

Szukam nowego telefonu dla siebie, który chciałbym zakupić w przyszłym tygodniu. Obecnie użytkuje Meizu M2 Mini, więc nie jest to najwyższej klasy urządzenie.

Budżet: 1300zł
Zakup: Allegro raczej

Wymagania:
- dobry ekran
- dobrej jakości przedni i tylny aparat (nie jestem fotografem, mają być po prostu OK)
- jak najlepszej jakości zasięg w mieście i poza miastem
- nie może się nagrzewać, musi działać szybko i sprawnie
- nie gram w gry na telefonie
- dobrej jakości muzyka na słuchawkach (słucham bardzo często muzyki na telefonie)
- głośnik główny ma być po prostu OK, tak żeby nie było problemów pokazać komuś filmiku na YT czy czasem pooglądać jakieś filmiki
- bateria wytrzymująca minimum jeden dzień
- telefon nie może po premierze zostać porzucony przez twórców, lubię możliwość aktualizacji do najnowszych wersji Androida (tutaj mam obawy właśnie o Honor 8)
- nie są problemem dla mnie marki typu Xiaomi, nowa Motorola, Meizu, ZTE itd.
- NFC nie jest niezbędne, ale słyszałem dużo dobrego o tej technologii i chciałbym spróbować
- dual sim
- GPS dobrze łapiący zasięg
- chciałbym by telefon się ładnie prezentował (ekrany 18:9 wydają się interesujące). w przypadku np. Honor 8 chciałbym go okleić folią z obu stron, by nie stracić jego atrakcyjności.