[ogólnie] Reklamacja

Banggood.com Oferta sklepu, promocje, kupony, opinie, pomoc

[ogólnie] Reklamacja

Postprzez Banan3xL » 6 sty 2018, o 13:55

Zauważyłem, że nie ma takiego działu ogólnego dotyczącego reklamacji z Banggood.
W takim razie go rozpocznę i od razu od swojego problemu.

Dotarł do mnie LeEco Le Max 2. Po kilku dniach padł mi, standardowo, fingerprint sensor.
Po rozmowie z supportem powiedzieli, że mam dwa wyjścia:
1. Naprawa lokalnie, tracę wtedy gwarancje a oni mi ją zrefundują do 38USD.
2. Wysłać do nich. Z opisem, że oprócz czasu przesyłki i zwrotu należy doliczyć do trzech miesięcy na naprawę.

Bardziej skłaniam się ku opcji drugiej.

Ktoś oddawał i opowie jak w praktyce wygląda zwrot do Chin? Ile czasu się czeka konkretnie u Banggood w rzeczywistości?
Banan3xL
 
Posty: 47
Dołączył(a): 18 sie 2015, o 18:12
Telefon:: Samsung

Reklama

Re: [ogólnie] Reklamacja

Postprzez Ironclad » 7 sty 2018, o 13:58

W moim Le Max 2 po miesiącu od zakupu, pojawiła ciemna plamka wielkości kilku mm na obiektywie aparatu. Na pewno nie jest żaden paproch. Plamka jest na każdym wykonanym zdjęciu w tym samym miejscu i na każdym innym ROMie. Poczytałem trochę i wygląda na to, że jest to prawdopodobnie usterka matrycy, tzw. "Hot pixel", nie jest to uciążliwe, ale przez to nie ma mowy o zdjęciach bez skazy. Teraz się zastanawiam co zrobić, reklamować? Nie bardzo widzi mi się wysyłka do Chin, może jakiś refund? Nie wiem ile może kosztować wymiana matrycy, wiem że sama matryca to koszt ok $10.

Wysłane z mojego NX595J przy użyciu Tapatalka
Ironclad
AKTYWNY
 
Posty: 498
Dołączył(a): 31 sty 2017, o 02:10
Pochwały: 18
Telefon:: OnePlus
ROM: OxygenOS

Re: [ogólnie] Reklamacja

Postprzez Ironclad » 7 sty 2018, o 22:39

Banan3xL napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Jeszcze napiszę, że na twoim miejscu nie bralbym pod uwagę od razu możliwości wysyłki do Chin, to tylko czytnik linii papilarnych. Może ci go wymienią, będziesz czekać na telefon pewnie z 2 miesiące, nie wiem. Może być tak, że wgrasz nowszy modem lub inny ROM i czytnik zacznie działać, dość często się to zdarza. Sam tak miałem, że w X821 po wgraniu jakiegoś ROMu przestał działać a po wgraniu innego nagle zaczął. To tylko moja sugestia, może ci wymienią a znając życie znów będzie to samo.

Wysłane z mojego NX595J przy użyciu Tapatalka
Ironclad
AKTYWNY
 
Posty: 498
Dołączył(a): 31 sty 2017, o 02:10
Pochwały: 18
Telefon:: OnePlus
ROM: OxygenOS

Re: [ogólnie] Reklamacja

Postprzez zawel » 8 sty 2018, o 14:03

@Banan3xL
Jeżeli to x829 to czytniki padają standardowo, taki ich urok, Rosjanie sporo kombinowali i po wymianie zwykle znowu padają. W innych Le Maxach jest tak jak napisał @Ironclad, że potrafią przestać działać, potem wznowić i znowu przestać. Ja swojego kupiłem z niedziałającym czytnikiem z pełną świadomością. Szedłbym w stronę refundu, tylko pytanie czy nie będą chcieli jakiegoś potwierdzenia naprawy.
Avatar użytkownika
zawel
VIP
 
Posty: 1099
Dołączył(a): 15 lis 2013, o 11:59
Pochwały: 69
Telefon:: Le Max 2 (x829)
ROM: LOS 16.0

Re: [ogólnie] Reklamacja

Postprzez Ironclad » 8 sty 2018, o 18:13

Ja tylko dodam, że tak miałem w wersji X821. W wersji X820 6/64 cokolwiek bym nie wgrał, czytnik zawsze działa i to dość dobrze, tak że używam go na co dzień.

Co do mojej sytuacji to napisałem do obsługi o refund. Nie jest to skaza, która wyklucza robienie zdjęć, ale jednak jest to jakaś wada. Wysłałem im zdjęcia i film, jak to wygląda, zobaczymy co zrobią. Mnie to nie przeszkadza bo za nowy zapłaciłem mniej niż za używany w Polsce i nie widzi mi się go wysyłać do Chin, ale jeśli chciałbym to naprawić to dobrze byłoby dostać jakiś refund z $30 na pokrycie kosztów.

Wysłane z mojego NX595J przy użyciu Tapatalka
Ironclad
AKTYWNY
 
Posty: 498
Dołączył(a): 31 sty 2017, o 02:10
Pochwały: 18
Telefon:: OnePlus
ROM: OxygenOS

Re: [ogólnie] Reklamacja

Postprzez Ironclad » 10 sty 2018, o 13:12

Pisałem z obsługą banggood. Mam dwie opcje, tak jak pisał kolega wyżej, odesłać do nich do Chin i czekać aż naprawią/wymienią i zwrócą mi koszty przesyłki, lub naprawić na miejscu i przedstawić pokwitowanie, zwrócą mi koszty jeżeli będą niższe niz $40 i po tym tracę gwarancję i czy to akceptuję. No i mam teraz zagwozdkę bo nie ufam miejscowym serwisom i wątpię by mieli moduł tylnej kamery. Z drugiej strony zna ktoś pewny serwis, gdzie podjęliby się wymiany tylnej kamery bez uszkodzeń przy demontażu? Jaki mógłby być koszt takiej operacji?

Wysłane z mojego NX595J przy użyciu Tapatalka
Ironclad
AKTYWNY
 
Posty: 498
Dołączył(a): 31 sty 2017, o 02:10
Pochwały: 18
Telefon:: OnePlus
ROM: OxygenOS


Powrót do Banggood.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama