Promocje i oferta sklepu GearBest.com
9 lut 2016, o 11:07
Wysyłanie telefonów nierejestrowaną przesyłką staje się ich domeną. Mi wysłali przez pocztę belgijską jako priorytet 21 stycznia i o dziwo dotarła do mnie 29.
15 lut 2016, o 11:47
Jak zrobić chargeback, bo z supportem się nie dogadam. Dobrze wiedzą, że przesyłka nie dojdzie, ale nadal podają dane o moim zamówieniu, że mam sprawdzić na poczcie lub czekać dłużej. Napisałem im teraz, że daje im czas do jutra na decyzję inaczej chargeback.
18 lut 2016, o 13:48
Czy jest na forum jakiś przedstawiciel GB ?
Niestety support , kręci , przeciąga czas i generalnie zmierza w kierunku naciągnięcia/oszustwa w przypadku zwrotu wadliwego towaru.
Jeśli ktoś kupuje telefon , tablet

.
Niech się mocno zastanowi bo realizacja jakiejkolwiek gwarancji czy zwrotu kasy w przypadku odesłania towaru wydaje się być czystą iluzją

.
pozdro
18 lut 2016, o 17:05
Przedstawiciel GB to działa tutaj podobnie jak support, niby jest ale w tym temacie raczej się nie wypowiada. Jedynie co robi to wrzuca te swoje wątpliwe promocje.
18 lut 2016, o 19:22
Gearbest to oszuści. Nie chcieli oddać całości pieniędzy to musiałem iść do banku zrobić chargebacka. Mam nadzieje, że się uda. Nie polecam sklepu.
19 lut 2016, o 13:56
Hi Gearbest,
Will you give us any discount for Chuwi Hi8 Pro model?
http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_256039.html
23 lut 2016, o 17:03
Siemanko, z racji tego ze pierwszy raz robiłem zakupy w ogóle z Chin może i pytanko być dla Was dziwne :) wysłałem prośbę do supportu o podanie mi listu przewozowego kupionego telefonu, bo nigdzie nie mogłem znaleźć, ale dostałem odpowiedź ze nie maja teraz telefonów na stanie i są 2 opcje : albo czekać kilka dni aż dostaną telefony i mi wyślą albo wybrać sobie coś innego tańszego lub droższego i różnice albo zwrócą albo ja dopłacę. Te ich parę dni to rzeczywiście pare dni czy lepiej dać sobie spokój i szukać innego telefonu czy już w ogóle zrezygnować z kupna i prosić o zwrot pieniędzy?
23 lut 2016, o 17:34
Rezygnuj, bierz zwrot i zamawiaj gdzie indziej.
23 lut 2016, o 17:40
Jeśli płaciłeś przez Paypal, to logujesz się na ich stronie (Paypala) i otwierasz spór. Gdy już otworzysz spór to masz 20 dni na rozwiązanie problemu bezpośrednio ze sprzedającym. Możesz wysyłać wiadomości do sprzedającego za pośrednictwem Centrum rozstrzygania w Paypal. Po tym czasie. gdy nie przyniosło to rezultatu, możesz przekształcić ten spór w roszczenie i wtedy Paypal będzie próbował rozwiązać sprawę. Tak więc im wcześniej otworzysz spór, tym teoretycznie, wcześniej otrzymasz pieniądze.
23 lut 2016, o 17:42
Popieram rezygnuj i znajdź sobie sklep który ma towar na stanie.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.