Switch to full style
Promocje i oferta sklepu GearBest.com
Odpowiedz

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

12 gru 2017, o 00:45

czy mozna w dpd zmienic adres doreczenia? bo obawiam sie ze moja paczka bedzie w doreczeniu jak bede w innym miescie. a jesli nie to ile czeka po nieudanym doreczeniu w sortowni na odbiór?

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

12 gru 2017, o 11:48

moth napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Najlepiej zadzwonic na infolinie dpd PL i wszystkiego sie dowiesz.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

12 gru 2017, o 20:33

Hej! Dostał już ktoś z Was przesyłkę zamówioną po 12.11.2017 (Priority Line) ?

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

12 gru 2017, o 22:17

Nie , z 13 listopada i późniejsze nie dotarły do Anglii , nadal czekam.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

13 gru 2017, o 13:56

Widzę że mają niezłą obsuwę. Banngood tak nie mam paczki proline idą szybko max 14 dni. Ja na swoje gearbest czekam i czekam.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

14 gru 2017, o 16:26

Facet mi wlasnie napisał, że projektor który zamówił 12.11 dziś w nocy wysłali. Także jest nadzieję, że moje zamówienie z 13.11 na mi 6 wyleci w ten tydzień (o ile nie ma znaczenia jaki towar kto zamówił)

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

14 gru 2017, o 20:24

Mój Mi Note 3 z 16.11.2017 wciąż trackingowo martwy. Na tickety odpisują tak: "Thank you for placing your order with Gearbest.
We wish to apologize for any inconvenience.

We need to check the issue with the carrier.
We would take further action for you when we have the result.
As the claim would go on, would you mind giving us 7-10 business days to wait for the result?

If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you."

Best regards

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

15 gru 2017, o 09:19

Czyli standard wszystkim tak piszą.
teraz tak:
Thanks for your asking.



We are sorry that as there is no updation until now, we would start a claim for the package with the carrier and the carrier would trace your package from their end. We would take further action for you when we have the result.

As the claim would go on, would you mind giving us 7 to 10 business days to wait for the result?



Please understand that we will contact you after we have further news.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

15 gru 2017, o 12:37

Ja we wtorek dostałem paczuszkę z rejestratorem zakupionym 9.11. Nie brałem priority line, bo do IRL nie ma tej opcji. Trochę ponad miesiąc, to chyba nieźle, jak na taki dziki okres.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

15 gru 2017, o 18:45

W weekend wysyłają czy tylko od pon do pt?

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

15 gru 2017, o 19:02

Wysyłają raz w tygodniu.
W piątek.

Re: Pytania o ofertę, status, paczkę do GearBest !

15 gru 2017, o 19:58

Mówimy o wysyłce z chin czy z GB do Polski? Że raz w tygodniu?
Odpowiedz