6 sty 2017, o 00:20
Zapłaciłam kartą . To był mój pierwszy zakup na gearbest i za żadne skarby nie widze tu opcji zadania pytania do sprzedawcy. Nie mogę w nic kliknąć itd.
6 sty 2017, o 02:00
https://support.gearbest.com/faq/index/index?lang=enNa dole masz dwie opcje albo założyć ticket albo porozmawiać na czacie.
6 sty 2017, o 18:06
Dostalam taką odpowiedź.
Możecie mi to jakoś jaśniej wytlumaczyc o co chodzi z tą wysyłką?
Drogi Małgorzata,
Dziękuję bardzo za zamawianie z gearbest.
Przepraszamy za nie wysyłać rozkaz do ciebie jeszcze.
Ze względu na status elementu z towarzystwa żeglugowe, z przykrością informujemy, że zamówienie którym wymagane wysyłać przez
Europe duża linia pakiet (HQ) nie mogą być wysłane w tym czasie.
Musimy zorganizować swój pakiet do innej metody wysyłki.
Po przeanalizowaniu sprawy, chcielibyśmy, aby przejść dalej i statek za pośrednictwem przyspieszonych Shipping.
Możemy wysyłać swoje zamówienie za pośrednictwem wysyłki w ale podatki są pobierane przez lokalnych urząd celny i krajowych przepisów, które są poza naszą kontrolą.
Będzie to po prostu wziąć 3-7 dni roboczych dotrzeć do Ciebie po wysyłaliśmy rzeczy na zewnątrz.
Jeżeli istnieje jakakolwiek różnica w cenie, musimy poinformować na pokrycie go.
Proszę skontaktować się z nami jak najszybciej i daj nam znać, jeśli dopuszczalne jest tak, że możemy przetworzyć zamówienie dla Ciebie.
Jeszcze raz proszę przyjąć nasze przeprosiny za nie spełniające Państwa oczekiwania.
6 sty 2017, o 18:14
Z google translatora sam bym nie wiedzial o co chodzi, wrzuc oryginalny tekst, napewno ktos go przetlumaczy.
7 sty 2017, o 11:51
Witam,
W skrócie: Dnia 2016-12-05 16:02 zakupiłem w presale 2xElephone S7 Gold 3GB+32GB ROM, presale trwało jeszcze pare dni i towar był dostepny.
Po 2 tyg status się nie zmieniał (Processing) więc napisałem ticketa kiedy będzie wysyłka odpisali mi
Odpisałem im, że presale to presale i to jest "rezerwowanie" towaru, nie była to jakaś ostatnia sztuka 3 min przed końcem presale... zaproponowałem że poczekam do stycznia, może pojawi się dostawa...
W styczniu okazało się że nadal nie ma tego konkretnego modelu a wymienić na inny kolor, ram itp nie mają zamiaru, choć powinni się ustosunkować do tego, co im napisałem, że przewalutowałem pieniądze, i nie chce ich z powrotem, gdyż kurs poszedł w dół i tracę na tej transakcji pieniądze... ale mają klienta gdzieś i nie zamierzają nic z tym zrobić, tylko proponują hajs na wallet...
Ostatnio pojawiła się wersja identyczna jaką zamówiłem tylko 16GB ROM, napisałem że jest taka sztuka, to niech za trzymanie moich pieniędzy tak długo wyślą mi ją a dodatkowo niech wyślą mi 2x karta SD 16GB i wszystko jest załatwione.. ale oczywiście gear ma mnie głęboko w dupie...
NIE POLECAM TEGO SKLEPU!!! Robią sobie jaja z klienta i nie proponują żadnego polubownego rozwiązania sprawy...
EDIT: Dodam tylko, że płaciłem w EURO i dolarowego konta nie mam, a przelew USD będzie zapewne kolejny raz przewalutowane i stracę jeszcze więcej...