Promocje i oferta sklepu GearBest.com
20 gru 2016, o 20:36
@UP niestety nie moge edytowac poprzedniego postu ale aktualizuje sprawe :
Po dzisiejszej mojej interwencji zapytania do GB i DPD przesyłka dziwnym trafem ruszyła :)
- 20 Dec 2016 16:42 - Hub 3 - Bham - We have your parcel and it's on its way to our depot
Szkoda tylko ze przewidywany termin dostawy 27.12 :(
22 gru 2016, o 21:41
Ja również mam problem z jedną z paczek z GearBest.
Zakupiłem u nich Power Bank Xiaomi 10000mAh w dniu 24 listopada.
Paczka została wysłana poprzez "United Arab Emirates" w dniu 25 listopada a jej numer to RB001976018AE.
Niestety do tej pory nie mam żadnej informacji o jakimkolwiek statusie, patrzyłem na kilku stronach.
Kontaktowałem się już dwukrotnie ze sklepem, ale zapewniają ze wysłali i mam czekać.
Dziś zauważyłem ze pojawił się status:
2016-12-22 19:09 - United Arab Emirates, Dubai Sorting Centre, Dispatched from International Mail Exchange
Od tamtego zamówienia składałem już kilka innych które już do mnie dotarły, fakt były wysłane pocztę Holenderską.
23 gru 2016, o 21:40
mareklet nie trać nadziei :) po 5 email tracking wrócił do zycia i paczke z wegier dostałem w sumie w 48 godz,wisiało jako list polecony ekonomiczny.wygląda na to ze tracking nie działa na lini UK - Węgry
29 gru 2016, o 13:34
What will you declare on parcel with Xiaomi air Purifier
http://www.gearbest.com/home-smart-impr ... 68522.html which currently costs 139,99 with ship by DHL ?
30 gru 2016, o 21:38
Witam !
Zakupiłem w waszym sklepie słuchawki KZ ED9.
Po kilku dniach zauważyłem że podczas użytkowania ich na laptopie następuje przebicie w jakimś miejscu i po prostu "szczypią", a dokładnie lewa słuchawka.
Wiem że to wydaje się śmieszne, ale z słuchawek nie da się korzystać.
Data i numer zakupu: Nov 29, 2016 22:11:04 PMOrder number: WB1611290811042690
Da się coś z tym zrobić? Spór na paypal ?
Edit. Przebicie+ lekkie "skwierczenie" :P
31 gru 2016, o 01:28
A już myślałem że ja mam zepsuty laptop,bo miałem podobną sytuację

Najlepiej pisz do nich przez stronę GB ,bo tutaj jest pośrednik ,co zajmie zdecydowanie dłużej.
1 sty 2017, o 13:23
Witam
Aktualnie posiadam 80pkt na GB:
You have 80 points which equal $1.60 in store credit.
Gdzy przechodze do platnosci nie poazkuje mi tych punktow. Dlaczego?
Czy na promocje z kodem dzialaja punkty? Czy nie?
1 sty 2017, o 13:34
a wpisywales jakis kod rabatowy? bo to blokuje uzycie punktow
5 sty 2017, o 18:57
Witam.zamówiłam na gearbest odkurzacz ILIVE V5 . Zamówienie złożyłam 12.11 i odrazu zapłaciłam...jednak do dziś nie dostałam przesyłki i niestety status zamówienia jest tworzenie... dlaczego to tak długo trwa? Jak mogę skontaktować się ze sprzedawcą żeby zapytać co się dzieje. Proszę o pomoc.martwię się trochę bo to nie małe pieniądze około 550 zl.pomóżcie
5 sty 2017, o 19:15
Dlaczego tu o to pytasz ? Zrób ticket z pytaniem ( masz go przy zamówieniu ) i pewnie do 24 godz. dostaniesz info. A jak płaciłaś przez PP to ja zrobiłbym zwrot kasy. Nie pierwszy raz GB sprzedaje i każe czekać nie wiadomo ile z wysyłką. Są z tego niestety słynni, że opychają coś czego czasami nie mają.
Jeśli to Champaine Gold to widzę: Dispatch: Ships between Jan 22 - Jan 26
6 sty 2017, o 00:19
Zamówiłem słuchawki na GB i mam problem, jest to moje pierwsze zamówienie u nich i nie podoba mi się za bardzo ta sytuacja. Zamówienie poszło 09.11, wysłali mi je 16.11. Dostałem numer do śledzenia i od początku on nie działał. Napisałem do nich i tak naprawdę nic się nie dowiedziałem, każą mi iść na pocztę i czekać. Zaraz miną dwa miesiące od wysyłki co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Wysłane z mojego ZTE B2015 przy użyciu Tapatalka
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.