Nie ma co sie smiać bo pewnie zaden z nas nie chcialby sie znalesc w takiej sytuacji , chociaz sprawa wyglada naprawde glupio zeby nie zauwazyc powiązan Alibaby z Aliexpress. Mysle ze zaden z uzytkownikow tego forum takiego doswiadczenia jeszcze nie zdobyl i ciezko bedzie Ci pomoc bazujac na sprawdzonym przykładzie. Jedyna opcja jak wspomniał ddr to kontakt z Alibaba , przegladnelem dzial kontaktów i sie okazuje ze jest tam nawet taka opcja pomocy a wiec:
Wchodzisz na:
http://www.alibaba.com/help/contact-us.html - wybierasz ikonke z napisem My Account
- nastepnie How do I reactivate my account?
Tam interesuje cie opcja b)
b). If your account was disabled according to your own request or disabled by you yourself, please reply to the notification received and the service team will help you reopen the account accordingly.
Chociaz nie wiem tu o jaki notification chodzi podswietli cie sie opcja Send Email
I tam mozesz przedstawic im cala sytuacje podajac swoj email na ktorym miales konto i ewentualnie inne dane logowania.