• Reklama

Problem ze zwrotem pieniędzy

Geekbuying

Problem ze zwrotem pieniędzy

Postprzez java1991 » 16 sty 2018, o 10:14

We wrześniu zamówiłem w geekbuying Meizu M6Note z ubezpieczeniem paczki. Telefon został wysłany pod koniec września za pośrednictwem PostNL. Paczka dotarła do Amsterdamu 10 października, a dwa dni później pojawił się status "The item has arrived in the country of destination" i od tamtego czasu cisza. Nie pojawił się żaden polski status. Od pewnego czasu walczę z chińczykami o zwrot pieniędzy, ale żądają ode mnie zaświadczenia z Poczty Polskiej o tym, że paczka nie dotarła do Polski. Twierdzą, że bez tego nie mogą złożyć reklamacji u swojego przewoźnika. Oczywiście Poczta Polska powiedziała, że czegoś takiego nie wystawi - powiedziano to mi zarówno w oddziale, jak i na infolinii. Boję się, że chińczyki bez tego dokumentu będą mieli argument żeby nie zwrócić mi pieniędzy. Jakieś sugestie co można zrobić w tym przypadku? Będę wdzięczny za każdy pomysł.
java1991
 
Posty: 8
Dołączył(a): 11 sty 2016, o 12:27
Telefon:: myphone

Reklama

Re: Problem ze zwrotem pieniędzy

Postprzez clorox » 16 sty 2018, o 10:34

Czym płaciłeś? Jak PayPalem to załóż spór i opisz wszystko. Jak kartą to zrób chargeback.
"Trzeba mieć dużo cierpliwości, by się jej nauczyć." - Stanisław Jerzy Lec
Avatar użytkownika
clorox
VIP
 
Posty: 1361
Dołączył(a): 22 cze 2015, o 18:44
Pochwały: 90
Telefon:: Meizu M2
ROM: Flyme 4.3.2.A

Re: Problem ze zwrotem pieniędzy

Postprzez java1991 » 16 sty 2018, o 11:14

Płaciłem kartą. Zgłosiłem chargeback prawie 2 miesiące temu, ale mój bank (ING) jakoś się nie zamierza porządnie zabrać za ten temat. Dopiero po miesiącu jak zadzwoniłem spytać się, czy coś wiadomo w tym temacie to poprosili mnie o szczegóły transakcji i korespondencję ze sklepem. Dostałem kolejny termin, w jakim coś ma się wyjaśnić, ale mija on za parę dni a ze strony banku wciąż cisza.
java1991
 
Posty: 8
Dołączył(a): 11 sty 2016, o 12:27
Telefon:: myphone

Re: Problem ze zwrotem pieniędzy

Postprzez sonic » 16 sty 2018, o 11:25

jak bank cię zlewa nie masz opcji uderzyć gdzieś wyżej? masz mastercarda czy vise ?
Life style, zarabianie, filmy -> http://marcingorski.pl
Avatar użytkownika
sonic
VIP
 
Posty: 1092
Dołączył(a): 2 lip 2013, o 14:24
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 17

Re: Problem ze zwrotem pieniędzy

Postprzez java1991 » 16 sty 2018, o 11:28

Płaciłem kartą wirtualną Visa
java1991
 
Posty: 8
Dołączył(a): 11 sty 2016, o 12:27
Telefon:: myphone

Re: Problem ze zwrotem pieniędzy

Postprzez sonic » 16 sty 2018, o 12:47

visa umywa ręce z tego co widzę, sugeruje kontakt z bankiem, więc chyba za mało narzucasz się w banku :) dzwoń i dopytuj, szczególnie że ING ładnie opisuje na pierwszym miejscu twój przypadek (nieotrzymanie towaru). Skoro podali ci jakiś termin i nie poinformowali o jego przesunięciu to masz prawo oczekiwać od nich zwrotu w wyznaczonym terminie.

Pewnie prześledziłeś ten wątek na ich forum?:

[url]https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowość-internetowa/Chargeback-mit-czy-quot-kit-quot-w-ING/m-p/11587[/url]
Ostatnio edytowano 16 sty 2018, o 16:48 przez sonic, łącznie edytowano 1 raz
Life style, zarabianie, filmy -> http://marcingorski.pl
Avatar użytkownika
sonic
VIP
 
Posty: 1092
Dołączył(a): 2 lip 2013, o 14:24
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 17

Re: Problem ze zwrotem pieniędzy

Postprzez java1991 » 16 sty 2018, o 13:14

Dam ING jeszcze czas - za 2 dni upływa drugi termin. Jak nie dostanę od nich żadnej odpowiedzi to zacznę ich cisnąć mocniej. Bardzo żałuję w tym momencie, że nie skorzystałem z PayPala :(
java1991
 
Posty: 8
Dołączył(a): 11 sty 2016, o 12:27
Telefon:: myphone

Re: Problem ze zwrotem pieniędzy

Postprzez sonic » 16 sty 2018, o 13:18

ja bym nie czekał tylko cisnął
Life style, zarabianie, filmy -> http://marcingorski.pl
Avatar użytkownika
sonic
VIP
 
Posty: 1092
Dołączył(a): 2 lip 2013, o 14:24
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 17

Re: Problem ze zwrotem pieniędzy

Postprzez java1991 » 16 sty 2018, o 13:35

Dziś przed poprzednim terminem dzwoniłem do nich, żeby sprawdzić status tej reklamacji i właśnie wtedy wydłużyli termin oraz dopiero wtedy poprosili o szczegóły.
java1991
 
Posty: 8
Dołączył(a): 11 sty 2016, o 12:27
Telefon:: myphone


Powrót do Geekbuying.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama