Switch to full style
Chińskie telefony z androidem, pytania, problemy, pomoc
Odpowiedz

Re: Problem z włączeniem LeEco le2 x620,

17 gru 2016, o 12:29

Tak jak wytłumaczyć to że nikt nie jest w stanie mi pomóc? A telefon wysłany przez nie chińczyka a malezyjczyka nie działa ? Pierwszy i ostatni smartfon kupiony przez aliexpress. Na aliexpress tylko jeśli ktoś jest pazerny próbuje zaoszczędzić i nie chce wydać pieniędzy na porządny sprzęt w kraju, nie widać wieloletniego doświadczenia na tym forum

Re: Problem z włączeniem LeEco le2 x620,

17 gru 2016, o 12:35

A jakie to ma znaczenie skąd zamawiałeś, Chiny, Francja, Polska czy USA , równe szanse że przyjdzie uszkodzony sprzęt, tyle że w Polsce łatwiej się dogadać i przesyłka krótsza.
Secundo: twierdzisz że chińskie (azjatyckie) telefony to nie jest porządny sprzęt ? Na jakiej podstawie i które nie są azjatyckie, Samsung, LG, Nokia a może Apple ??

Sorry, takie zakupy wybrałeś, należy pogadać ze sprzedawcą, chyba że kupowałeś z zerowym feedbackiem, może zgodzi się na refund lub wyśle nowy....... no panic ;)

Re: Problem z włączeniem LeEco le2 x620,

17 gru 2016, o 13:00

Kolega ale tutaj bullshitu nawypisywal. Wyobraź sobie że takie lg czy szajsungi też się trafiają walnięte od nowości i to nie jest nic niezwykłego.

Wysłane z mojego ZTE A2017 przy użyciu Tapatalka

Re: Problem z włączeniem LeEco le2 x620,

17 gru 2016, o 13:56

natanq napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Oj joj joj ale dajesz kolego. Byłeś pazerny także ze kupiłeś na Ali ? Po co takie rzeczy mówisz , kupisz w kraju i też możesz trafić na wadliwy sprzęt. Rozumiem emocje ale ochłoń i trochę szanuj ludzi którzy są zadowoleni mimo że Twoim zdaniem pazerni. Doświadczenia na forum nie widzisz bo jesteś tu od kilku dni - pewnie to jest przyczyna.

Re: Problem z włączeniem LeEco le2 x620,

18 gru 2016, o 19:39

Nerwy już człowiekowi puściły, ale mogę powiedzieć że dobrze że nie ma problemów ze zwrotem na Aliexpress bez problemu doszliśmy do porozumienia ze sprzedawców a co do. Co do tej sytuacji to po prostu byłem zbyt przejęty tym że moja zabawja, dość konkretny sprzęt nie działa , nie zrozumcie mnie źle ale po miesiącu oczekiwań chciałem się pobawić a tu nic xD a co do forum to nikt z was tak czy tak nie był mi w stanie pomóc a w warunkach domowych i tak bym go nie naprawił byłem w serwisie i gościu ręce rozłożył i sam nie wie co tam jest grane już uzgodniłem zwrot ze sprzedawcą i mam nadzieję że zwrócić mi koszty wysyłki czyli jakieś 150zl, przepraszam za impulsywne zachowanie i życzę wszystkim wesołych świąt i dziękuję za pomoc na forum. Mam nadzieję że nie będę musiał potrzebować podobnej pomocy w przyszłości.
Odpowiedz