• Reklama

Potrzebuje pomocy z gwarancją z chin (The Warranty Group)

Xiaomi Pomoc techniczna, usterki, problemy, pomoc, wsparcie.

Re: Potrzebuje pomocy z gwarancją z chin (The Warranty Group

Postprzez JJFlash » 7 sie 2017, o 16:46

depeszman napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Jak widzisz kolego depeszman w tym poście wszyscy na razie walczą. Dziś będę w tej sprawie rozmawiał z konsultantem Ali , który walczy z TWG jeśli jesteście zainteresowani bym wskazał , że mój przypadek nie jest odosobniony podajcie na priv numery zamówień (nicolealex i depeszman) to zmuszę Ali do intensywnej interwencji w TWG wskazując na nagminne łamanie zobowiązań przez TWG. Wątek niech będzie nauczką by nie wykupywać żadnego dodatkwego ubezpieczenia bo wiąże się to z niepotrzebnymi kosztami ,a czasem i nawet utratą możliwości korzystania ze zwykłej, ujętej w cenie gwarancji ALI.
JJFlash
 
Posty: 35
Dołączył(a): 9 sty 2015, o 23:03
Pochwały: 1
Telefon:: ulefone be pro
ROM: 2

Reklama

Re: Potrzebuje pomocy z gwarancją z chin (The Warranty Group

Postprzez Flyagaric » 7 sie 2017, o 17:03

JJFlash napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Dokładnie takie były komentarze i przewidywania na forum, kiedy Ali uruchomiło tą opcję. Jeśli ktoś faktycznie nie trafił na ten wątek, to miał pecha i może być zaskoczony. Ali umywa ręce, bo oni nie robią nic innego, jak sprzedawanie produktu firmy trzeciej (gwoli ścisłości, to jest ubezpieczenie, nie gwarancja) - regulamin usługi to ujmuje.
Jeśli ktoś wiedział i ryzykował, to teraz już się przekonał, że nie warto było.
Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony. 
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji
Flyagaric
VIP
 
Posty: 3015
Dołączył(a): 7 maja 2015, o 22:38
Pochwały: 79
Telefon:: Haier
ROM: Bassrockers

Re: Potrzebuje pomocy z gwarancją z chin (The Warranty Group

Postprzez depeszman » 7 sie 2017, o 17:06

Czy telefony zakupione w aliekspres są objęte roczną gwarancją od wszystkich sprzedawców czy też musi być to ujęte w serwisie danego sprzedawcy?
depeszman
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 23:57
Lokalizacja: Trójmiasto

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc techniczna



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama