• Reklama

Pomocy !!! Ustawienia fabryczne lecoo lee max 2 x820

LeTV LeEco X500, X600, X800, Le2, Le1, LeMax Le Max 2
ROMy, aktualizacje, pomoc, opinie,

Pomocy !!! Ustawienia fabryczne lecoo lee max 2 x820

Postprzez malamarija » 10 lis 2017, o 23:30

Nie mam pojęcia co się dzieje Zrobiłam ustawienia fabryczne i wyskakuje mi jakaś chmura xiapmi Nie mogę tego w żaden sposób pominąć i przejść dalej Jestem zielona nie wiem kompletnie co dalej
malamarija

Telefon:: Leeco lee max 2 x820

Reklama

Re: Pomocy !!! Ustawienia fabryczne lecoo lee max 2 x820

Postprzez rutino » 11 lis 2017, o 02:16

malamarija napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

gdzie kupiłaś telefon i jaki masz rom?
rutino
AKTYWNY

Pochwały: 28
Telefon:: U11

Postprzez Aurelius » 11 lis 2017, o 03:27

Chmura Xiaomi nie działa ze względu na problemy finansowe Leeco. Jak dla mnie trzeba zainstalować TWRP i wgrać jakieś oczyszczone EUI np. Small EUI by aureel albo od CrisBalGreece. To pierwsze chyba nie ma polskiego. Ja jestem na AOSP 7.1 ale strasznie żre baterię.
Aurelius

Telefon:: LeEco

Postprzez malamarija » 11 lis 2017, o 06:52

rutino napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

gdzie kupiłaś telefon i jaki masz rom?

Telefon kupiłam używany od dziewczyny po bardzo okazyjne cenie Z początku normalnie chodził tylko nie mogłam zainstalować żadnych aplikacji np Messenger You tube Nie było również ikonki wiadomości I postanowiłam zrobić ustawienia fabryczne Wersje mam 4/32 Gb jak włączam jest miui 8 Dziewczyną pisze że wyrywają najnowszą wersję I wszystko miała Mam zwrócić ten telefon czy da się coś z tym zrobić Naprawdę kompletnie nie znam się na rzeczy
malamarija

Postprzez malamarija » 11 lis 2017, o 08:47

Aurelius napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Super Ale jak.mam to zrobić?
malamarija

Postprzez malamarija » 11 lis 2017, o 13:54