• Reklama

Pomoc z refundem telefonu Xiaomi - Goldway

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Re: Pomoc z refundem telefonu Xiaomi - Goldway

Postprzez smietana » 12 wrz 2017, o 15:50

Ja tu nie widze winy sklepu. Taka prawda chcesz szybciej to kupuj w PL. Przeciez to norma jak kupujesz w chinach. Nalrawili raz telefon. Skad @Goldi czy mamy wiedziec, ze sam go nie popsules?

Sent from my MI 5C using Tapatalk
smietana
AKTYWNY
 
Posty: 280
Dołączył(a): 6 lis 2016, o 19:33
Pochwały: 17
Telefon:: xiaomi

Reklama

Re: Pomoc z refundem telefonu Xiaomi - Goldway

Postprzez The0D0r » 12 wrz 2017, o 20:09

No na pewno, zepsułem telefon, wysłałem telefon 4 miesiące temu po to, żeby po 3 miesiącach znowu go wysłać. To w ogóle jest logiczne?? Najlepsze jest to, że piszą, że musieli dużo kasy wydać na przesyłkę, a tak naprawdę to wydali dużo hajsu, bo nie potrafili mi odesłać telefonu przesyłką bezvatową. Wysłałem im 20$, a oni napisali, ze gościu się pomylił i wysłał darmową, jeszcze moja wina xD
The0D0r
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23 kwi 2017, o 01:18
Telefon:: Xiaomi

Re: Pomoc z refundem telefonu Xiaomi - Goldway

Postprzez The0D0r » 12 wrz 2017, o 20:18

Śmiech na sali, muszę poczytać o refundach na ali albo skontaktować się z nimi na aliexpress, bo tutaj raczej pomocy nie dostanę
The0D0r
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23 kwi 2017, o 01:18
Telefon:: Xiaomi

Re: Pomoc z refundem telefonu Xiaomi - Goldway

Postprzez akir » 12 wrz 2017, o 22:36

The0D0r napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Wina jest tylko po twojej stronie obecnie. Zasady znales przed zakupem? Nie działa wysyłasz do Chin. Nie podoba Ci się to teraz i chcesz zmienić zasady. Chargeback nic ci nie da, visa czy też mastercard nie zwróci ci gotówki. Wysyłasz do Chin lub naprawiasz na własną rękę.

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
akir
AKTYWNY
 
Posty: 360
Dołączył(a): 25 gru 2016, o 13:03
Pochwały: 6
Telefon:: huwawei

Re: Pomoc z refundem telefonu Xiaomi - Goldway

Postprzez marcoos1 » 12 wrz 2017, o 22:55

The0D0r napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Już się z nimi trochę negocjował, według nich to ja zepsułem ten telefon, patrz co napisali:
"Dear friend, we have spend a lot of money to send you back the phone. but we don't know how you use the phone and we definetly don't want to ask a phone back again .
But some times we don't have choise, the phone still in warranty time , and we don't know how you do to the phone. As i can see most of this problem cause by reflash firmware . reflash will easily damage the chip .
So it have to be warranty by xiaomi official in china, it is a china phone. Xiaomi in Poland is running by a 3rd compeny , it is not belongs to xiaomi and they will charge a lot for repair
L" Załamać się można, znowu mam czekać 2 miesiące na telefon, bo nie potrafią go nanprawić?

Niestety (dla ciebie) ale mają sporo racji. Ja kupiłem xiaomi i używam go takiego jak przyszedł (nie wgrywałem miui, romu itd). Nie znam się na tym, więc nie chciałem zepsuć (chociaż podobno potem lepiej działa itd). Pewnie jak mi to ktoś wytłumaczy to sobie to zrobię (może jak kupię coś nowszego to będe próbował na obecnym aż się nauczę). Być może faktycznie flashując coś można tam zepsuć i z tego twoje problemy (ale nie sprawdzą tego na odległość więc musisz im to odesłać).
W Polsce procedura byłaby identyczna. Gdyby Chińczyk kupił w polskim sklepie telefon i chciał go potem reklamować to musiałby wysłać go do Polski. A miałby pewnie jeszcze większe problemy, bo by napisali, że gwarancja tylko na terenie kraju.
Zawsze każdemu doradzać by postawił się po drugiej stronie. Co byś zrobił gdybś sprzedał komuś telefon (w twojej wiedzy sprawny) a ktoś pisze, że coś nie działa. Ja bym chciał to samemu sprawdzić (szczególnie jak mam serwis u siebie i znam się na tym) a nie polegał na opisie jakiegoś laika z drugiego końca świata.

Chińczyk dobrze wie jak wygląda marketing i specjalnie nie wcisnął ci bubla.

PS. A to, że ich korespondencja to czasem kopiuj/wklej to zupełnia inna sprawa
marcoos1
VIP
 
Posty: 1003
Dołączył(a): 14 sty 2014, o 00:37
Pochwały: 78
Telefon:: samsung

Poprzednia strona

Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości