• Reklama

Odrzucanie zamówień

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Odrzucanie zamówień

Postprzez qwist » 2 gru 2016, o 22:03

Witam

Nie wiem czy dobrze lokuje posta ale może ktoś z forumowiczów miał taki problem z Gearbest.

Mam sobie w nim konto, założone z ponad rok temu.
Mają ciekawą ofertę ceny też więc czasem próbuję tam robić zakupy.
I tu jest problem: składam zamówienie, płacę PAYPAL-em (ważne!), transakcja przechodzi, zamówienie ma być realizowane i d....pa.
Na następny dzień - Order refunded
Tak chyba 10 zamówień po poszło w diabły - dobrze że kask wraca.

OK - miałem problem z pierwszym zamówieniem gdy chciałem kupić telefon - wszystko ładnie przeszło, kaska przeszła, akceptowane, wysłane przesyłką z trackingiem.
Tylko telefon w Belgii wcięło a leciał do niej jak gdyby z Antarktydy (wcześniej już robiłem zakupy na Geekbuying i Banggood - z normalnym czasem w dostawach)
Ponieważ wcięło wiec do GB że nie dostałem telefonu a już z 2 miesiące minęły. Oni że spoko idź spradź na poczcie albo poczekaj, a że czekałem to przez Paypal w nich sporem.
Kaska wróciła.
Tylko od tej pory żadnych zakupów nie zrobię bo ciągle mam zwroty kasy do Paypal.

Napisałem do GB że problemy są kasa wraca choć niby zamówienia przechodzą do realizacji po akceptacji płatności.
Z GB piszą że PP nie autoryzuje zakupów i mam zablokowaną kartę, a na zestawieniu PP widzę że wszystko potwierdzone.
Inne sklepy normalnie dostają kaskę przez PP i wg mnie PP do GB też puszcza.
Z GB piszą żeby płacić Western Union ale sorki PP daje mi ochronę i z niego chcę korzystać.
Czy mam blokadę w GB? Ktoś wie co napisać do GB żeby robić tam zakupy?
Pozdrawiam
qwist
 
Posty: 14
Dołączył(a): 24 cze 2016, o 18:48
Pochwały: 3

Reklama

Re: Odrzucanie zamówień

Postprzez existe » 3 gru 2016, o 05:32

qwist napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


no sam sobie odpowiedziales, uznano cie za oszusta
chcesz u nich cos kiedys - zaloz se nowe konto
existe
Avatar użytkownika
existe
VIP
 
Posty: 2160
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 09:57
Lokalizacja: eu
Pochwały: 52

Re: Odrzucanie zamówień

Postprzez TediPower » 3 gru 2016, o 11:44

Zrób nowe konto na mamę, tate na PP dopisz nowy email i daj jako główny by z tego nowego kasę wysyłali. I kręcili walki dalej ;)

Wysłane z mojego ZUK Z1 przy użyciu Tapatalka
TediPower
AKTYWNY
 
Posty: 301
Dołączył(a): 24 paź 2015, o 13:15
Pochwały: 19

Re: Odrzucanie zamówień

Postprzez qwist » 3 gru 2016, o 14:22

existe napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Dzięki - uznano za oszusta bo nie otrzymałem rejestrowanej przesyłki i założyłem spór na PP żeby odzyskać pieniądze - Super

Szkoda że zawsze wybieram tracking i rejestrację przesyłek żeby było potwierdzenie czy dotarły.
Raczej GB nie chciało przyjąć do wiadomości że wysłali takim operatorem który zgubił przesyłkę i nawet nie starali się wyjaśnić tej sprawy.

@TediPower - kto kręcił wałki - ja czy GB?
Mam dobrą wg mnie historię na BG gdzie mam zrealizowane wszystkie zamówienia, a nie dotarła tylko jedna przesyłką z mag EU której nie mogłem zamówić jako rejestrowaną.

Pzdr
qwist
 
Posty: 14
Dołączył(a): 24 cze 2016, o 18:48
Pochwały: 3

Re: Odrzucanie zamówień

Postprzez Flyagaric » 3 gru 2016, o 16:39

Jakie to ma znaczenie teraz? Chińczyk się obraził, pewnie stracił twarz, czy coś (my tego nie ogarniemy) i już cię nie lubi i oznaczył odpowiednio twe konto w bazie. Elementarna sprawiedliwość nijak się tu ma do rzeczy, więc nie ma co drążyć.
Rób jak koledzy radzą i nawet nie próbuj roztrząsać, bo nie ma sensu.
Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony. 
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji
Flyagaric
VIP
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 7 maja 2015, o 22:38
Pochwały: 74

Re: Odrzucanie zamówień

Postprzez qwist » 3 gru 2016, o 22:25

OK - dzięki
Summa sumarum wychodzi że klientem GB nie będę bo nie mnie nie chcą ;-) a ja nie będę podmieniał kont
Pzdr
EOT
qwist
 
Posty: 14
Dołączył(a): 24 cze 2016, o 18:48
Pochwały: 3

Re: Odrzucanie zamówień

Postprzez Kot Paskowy » 4 gru 2016, o 16:32

Mam taką samą sytuację. Niezależnie jak płacone to zawsze anulują zamówienie. Chcieli żeby przysłać im skan dokumentów tj. paszport albo dowód osobisty. Jest to wyłudzanie danych osobowych, do tego jeszcze mają twoją kartę kredytową itp. Przestałem robić tam zakupy, inni sprzedają to samo.
Avatar użytkownika
Kot Paskowy
 
Posty: 69
Dołączył(a): 28 lis 2015, o 20:29


Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama