Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

30 cze 2015, o 09:01

Ile czasu trwa "payment authorized" na gearbest, od wczoraj od 11 status się nie zmienia, czy to normalne?
Pieniądze z konta zostały pobrane tzn. środki widnieją jako kwota zablokowana na karcie

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

30 cze 2015, o 09:06

Zwykle ok 24h, czasami trochę szybciej, czasami trochę dłużej. Nie minęła jeszcze doba, więc nie widzę powodu do niepokoju.

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

2 lip 2015, o 16:08

mineło już kilka dni i nadal od 29 czerwca nic tylko payment authorized... mieliście już tak że trwało to kilka dni?
płaciłem 29.06 około 11

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

2 lip 2015, o 16:25

Tak to juz bywa w tym sklepie :) Brales pewnie presale? Teoretycznie powinno zmienic sie na paid i processing kilka dni przez wysylka sprzetu. Praktycznie to u nich loteria :lol:

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

2 lip 2015, o 16:38

tak presale :)
no to dziwna sprawa bo kasy na koncie nie ma (widnieje w blokadach na karcie) a oni nie potwierdzają, że doszła...

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

13 lip 2015, o 21:30

Cześć
Sprzedawca nie wysłał towaru, ale zgodził się na zwrot pieniędzy. Czy otworzenie sporu to jedyna forma zwrotu Aliexpress?

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

13 lip 2015, o 21:32

Tak musisz otworzyć spór żeby dostać zwrot. Czasem proponują też zwrot na paypal.

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

20 lip 2015, o 12:31

3 dni po zakupie Chińczyk wycofał przedmiot ze sprzedaży (na stronie przedmiotu pojawiło się Sorry, this item is no longer available). Za 20 godzin kończy się Processing Time remaining, sprzedawca nie kwapi się do wysyłki i nie odpowiada na wiadomości. Co robić? Czy po zakończeniu Processing Time będę miał możliwość wystawienia negatywnego feedbacku? Straciłem 8 dni a mogłem kupić u kogoś innego. Chińczyk na pewno jest dostępny bo w ciągu tygodnia wystawił nowe przedmioty. Feedback 98% positive.

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

20 lip 2015, o 14:14

Załóż spór. I poczytaj FAQ bo pytasz o rzeczy oczywiste.

Re: Najczęściej zadawane pytania przy kupowaniu, pełen proce

22 lip 2015, o 08:35

blue_voyager napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Blue serio ? Naprawde uwazasz ze twoja odpowiedź pomogła użytkownikowi ? Nic do Ciebie nie mam ale czasem mam wrazenie ze lecisz na ilosc a nie na jakość odpowiedzi , forum jest po to aby pytac i uzyskac odpowiedz od osob doswiadczonych znajacych na pytanie odpowiedź - jak nie znam odpowiedzi to nie odpisuje a nie pisze glupot - sorry ale niestety tak jest. Ja wiem ze poswieciles duzo czasu na napisanie FAQ ale zakladanie ze kazdy nowy uzytkownik nie przeczytał go i odsyłanie go do przeczytania gdzie i tak nie ma odpowiedzi na zadanie pytanie chyba nie jest odpowiednie.

Pytanie które zadał @PremiumBananas nie jest takie oczywiste i sam nie znam dokładnej odpowiedzi a napewno nie znajde jej w FAQ. Uzytkownik ma procesing time czyli towar zaplacony ale jeszcze nie wyslany tak wiec nie ma możliwosci założenia sporu mozna tylko anulowac zamowienie lub czekac az skonczy sie czas na wysylke.

Sam mam teraz styczność z podobnym przypadkiem co premiumbananas więc może ja ponowie pytanie i chciałbym aby sie wypowiedział ktoś kto przerabiał dokładnie ten temat.

Sprawa wyglada tak chinol wystawia towar w atrakcyjnej cenie ale nie jakiejs podejrzanie niskiej , sciąga klientow , klient kupuje placi a sprzedawca pisze ze nie ma go na stanie i ze proponuje w zamian cos innego gorszego etc etc to juz pomijam. Taktyka na zlapanego klienta aby wcisnac mu cos innego skoro juz zaplacil, mimo ze towaru chinol nie ma to oferta jest ciagle wystawiona (w przypadku premiumbananas została sciagnieta). I pytanie jest proste i bardzo podobne co zadał uzytkownik wyzej. Jak ostrzec w takim wypadku pozostalych klientow przed nieuczciwym sprzedwaca ? Jezeli dam cancel order nie mam mozliwosci wystawienia negatywa, pytanie wiec czy jak processing time dojdzie do konca i chinol nie wysle towaru (wiadomo ze bedzie automatyczny zwrot kasy i anulacja automatyczna) ale czy bedzie mozliwosc wystawienia komentarza do transakcji ?
Odpowiedz