• Reklama

Mi5s z syfiastym MIUI.

Xiaomi Pomoc techniczna, usterki, problemy, pomoc, wsparcie.

Mi5s z syfiastym MIUI.

Postprzez Baczex » 28 lip 2017, o 18:47

Witam serdecznie,
dostałem dziś w końcu swojego Mi5s, niestety jest na nim syf miui, w sprawach chińskich telefonów jestem zielony. Co muszę zrobić, krok po kroku, żeby przejść na ten polecany miui Polska ? Będę wdzięczny za każdą pomoc. O odblokowaniu bl wiem, ale nie wiem jak to zrobić. Bardzo proszę wszystkich o pomoc.
Baczex

Telefon:: Galaxy S II
ROM: Cyanogenmod 13

Reklama

Re: Mi5s z syfiastym MIUI.

Postprzez omi » 28 lip 2017, o 19:05

Forum miui polska kłania się, a jak jesteś bardzo ostrożny to dodatkowo filmy na YT (majster pirzu i Roberta Nawrowskiego) sporo pomogą i dodadzą komfortu podczas zmiany softu (oszczędzisz nerwów).
W skrajnym przypadku pomocne też może być chińskie forum miui z translatorem (zapewne).

Autor postu otrzymał pochwałę
omi
AKTYWNY

Pochwały: 14
Telefon:: Samsung

Postprzez Baczex » 28 lip 2017, o 19:09

Dziękuję bardzo ! nie znałem tych Panów :)
Baczex

Postprzez omi » 28 lip 2017, o 19:24

Dzięki za plusika, ale nie było to potrzebne. Zmiana softu w sumie prosta, ale na pierwszy raz trochę roboty bez dwóch zdań.
Syf miui potrafi być całkiem znośne, więc lepiej nie spiesz się i aktualizację podziel na etapy. Najpierw wiedza, później wybór - czy przechodzisz na global (zwykle łatwiej i masz aktualizacje OTA).
Wniosek o odblokowanie możesz złożyć - ale czy chcesz przejść na xiaomi.eu - zastanów się, bo może starczy Ci global. Powodzenia.
omi
AKTYWNY

Postprzez Baczex » 28 lip 2017, o 19:33

Należy się jak najbardziej, gdyż jestem zielony jeśli chodzi o Xiaomi :) W życiu nacudowałem się ze swoim Samsungiem i przechodzeniem na coraz to wyższe wersję Cyanogenmodów etc ;) Tutaj jednak chyba przerosło moje pojęcie ;) Przetestuję jak będzie działał na globalu :) Jeszcze raz dziękuję za pomoc :)
Baczex

Postprzez omi » 28 lip 2017, o 20:43