• Reklama

Meizu Pro 7 Plus a Samsung Galaxy S7/S8 :>

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Meizu Pro 7 Plus a Samsung Galaxy S7/S8 :>

Postprzez chinczyk » 18 wrz 2018, o 13:14

Czesc, obecnie posiadam Meizu MX5 i chcialbym go zmienic.
Zalezy mi na jak najlepszym aparacie. Niestety w chinczykach nie radza sobie one w ciemniejszych scenach, a w ciagu dnia mimo wszystko zdjecia wychodza bardziej sprane i mniej wyraziste.

Od jakis 8lat mam TYLKO telefony chinskie, ale wkurzaja mnie rosnace ich ceny a jednak slaba w porownaniu do Samsungow czy Iphonow jakosc zdjec i brak slotu na karte pamieci.
Chcialem kupic Meizu Pro 7 Plus ktory kosztuje obecnie w Chinach 1350zl, z ryzykiem Vatu wychodzi 1660zl.

Zaczalem czytac i okazuje sie ze kazdy Chinski smartfon do 2000tys zl bedzie mial gorszy aparat niz zwykly Galaxy S7 ktorego mozna dostac za rowniez 1300zl.
Jedyne co mnie przed nim powstrzymuje to jednak wyglad w poprzedniej epoki.

O wiele ciekawiej zapowiada sie Galaxy S8 ktorego mozna miec obecnie za 1900zl, do tego mozliwosc wziecia na raty jak sie dobrze poszuka 0% co juz bardzo dziala na plus i 190zl miesiecznie jest smieszna kwota.
Czy obecnie jakikolwiek chinczyk dorownuje jakoscia aparatu lub przewyzsza pod jakims innym wzgledem wspomnianego S8 w kwocie do 2000zl?
Prosze o cenne sugestie i rozwianie watpliwosci.
chinczyk
 
Posty: 128
Dołączył(a): 23 sty 2013, o 20:22
Lokalizacja: wlkp
Pochwały: 2

Reklama

Re: Meizu Pro 7 Plus a Samsung Galaxy S7/S8 :>

Postprzez Flyagaric » 18 wrz 2018, o 13:20

Przerastać, raczej nie przerasta, ale już taki Mix 2s, to naprawdę niewiele brakuje do tego poziomu. No może nie w każdym aspekcie, ale bolączki, o których pisałeś, rozwiązano.
Tylko, że jak ktoś regularnie śledzi peppera, to wie, że S8 można już było dostać za ok.1600pln, a Mix 2s jeszcze tak nisko nie schodzi.
Mi 8 też sobie nieźle radzi (ten sam pozoim co Mix 2s), ale z tych dwóch, to Mix 2s prezentuje się zdecydowanie lepiej i bardziej flagowo.

Swoją drogą, to jeśli S7 nie chcesz przez wygląd z poprzedniej epoki, to nie wiem jakim cudem możesz w ogóle spoglądać na Meizu Pro 7 Plus.
Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony. 
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji
Flyagaric
VIP
 
Posty: 4676
Dołączył(a): 7 maja 2015, o 21:38
Pochwały: 163
Telefon:: Haier
ROM: Bassrockers

Re: Meizu Pro 7 Plus a Samsung Galaxy S7/S8 :>

Postprzez TLasky » 18 wrz 2018, o 14:31

Nie wiem na podstawie czego wpadłeś na kupno Meizu Pro 7+, ale weź pod uwagę, że robi on zdjęcia gorsze niż Meizu Pro 6+, który ma tak naprawdę sporo podzespołów z... Samsunga Galaxy S7, jednakże przez optykę robi od niego nieco gorsze fotki (przynajmniej wg info jakie znalazłem w necie). Wg mnie nie masz się co zastanawiać, tylko leć w Galaxy S8 i robię to z ciężkim sercem, jako zagorzały fan "chinolków".

T.

PS Przy Twojej opinii ciekaw jestem co byś powiedział nt. wyglądu mojego Pocophone'a- ten to dopiero wygląda jak z epoki kamienia łupanego :mrgreen:.
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."

Martwić się o to ile pali sportowe auto, to jak myśleć czy prostytutka którą grzmocisz Cię kocha :-D
Avatar użytkownika
TLasky
VIP
 
Posty: 1984
Dołączył(a): 24 paź 2014, o 11:37
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 89
Telefon:: Bez notcha k**wa!
ROM: Nimompojęcia

Re: Meizu Pro 7 Plus a Samsung Galaxy S7/S8 :>

Postprzez basswitek » 18 wrz 2018, o 23:26

Zmieniać na Meizu Pro 7+ za 1300-1600zł nie ma sensu jak lepszy jest Pro 6+,w dodatku za ledwie 700-800zł. Za tą cenę można wybaczyć dobry ale trochę słabszy aparat od Samsungów, przy świetnej reszcie podzespołów. Za 1300 to już nie byłby żaden interes ale za 700 to lepszy deal niż inny smartfon za 1,5k+, niezależnie jak dobry by nie był, to wyrzucanie kasy w błoto jeśli szukasz najlepszej jakości do ceny.
basswitek
AKTYWNY
 
Posty: 557
Dołączył(a): 26 lut 2016, o 06:26
Pochwały: 28
Telefon:: Xiaomi mi4c

Re: Meizu Pro 7 Plus a Samsung Galaxy S7/S8 :>

Postprzez chinczyk » 20 wrz 2018, o 21:45

TLasky napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Polecialem znacznie grubiej, kupilem Galaxy S9 :-D :-D :-D
Sam sie sobie dziwie, ale zawsze mialem telefony chinskie i to na dluzej niz rok kazdy, a mimo to stwierdzilem ze tym razem polece w raty 0% i promocje w jakich teraz jest S9. Lepszego czasu na niego juz chyba nie bedzie, a ma powiedzmy sobie szczerze wszystko czego obecnie potrzeba...
chinczyk
 
Posty: 128
Dołączył(a): 23 sty 2013, o 20:22
Lokalizacja: wlkp
Pochwały: 2


Powrót do Jaki telefon kupić ?



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama