Switch to full style
Aliexpress , co warto kupić w Chinach, co się opłaca, co ma dobrą jakość i niską cenę? Najlepsze znaleziska, kupony, cebule, promocje. Recenzje zakupów z aliexpress, unboxingi paczek z Chin.
Wszystkie chińskie sklepy.
Odpowiedz

Re: Meizu Official Store - wsparcie dla klientów z Polski.

12 sty 2019, o 16:53

Obrazek

https://bit.ly/2RhC9PH

Czas trwania promocji: 14.01 - 20.01.

Wybrane modele ze zniżką aż do 30%.

Kupony na 2$/3$/4$/6$: https://bit.ly/2H5VIpC

MEIZU Note 8 x MEIZU X8 x MEIZU M6t x MEIZU 16th w najlepszych cenach na rynku!

Re: Meizu Official Store - wsparcie dla klientów z Polski.

21 sty 2019, o 17:27

Obrazek

:arrow: Zapraszamy! https://bit.ly/2RhC9PH

:arrow: Kupony na 2/3/4$ dostępne!

:arrow: Z dostawą DHL EXPRESS brak należności celnych. Większość paczek dociera w około 7-10 dni.
Podatek VAT bierzemy na siebie!

:arrow: Smartfony objęte są rocznym ubezpieczeniem Allianz, realizowanym w Polsce:
https://bit.ly/2OsXnI9

Re: Meizu Official Store - wsparcie dla klientów z Polski.

22 sty 2019, o 00:09

Witam,
Planuję w najbliższych tygodniach kupić dla żony Meizu 16 w wersji z Snapdragon 710. Czy to jedyna różnica wobec 16th? Nie chciałbym aby była też gorsza pamięć niż UFS 2.1. Czy mi się przewidziało, jest też wersja z 4GB RAM?

Re: Meizu Official Store - wsparcie dla klientów z Polski.

23 sty 2019, o 10:53

Meizu 16 nie występuje w wersji z 4GB pamięci operacyjnej.
Producent nie udziela informacji czy w Meizu 16 zainstalowana jest pamięć UFS 2.1. co sugeruje, że raczej nie. Wyślemy zapytanie i damy znać jutro.

Re: Meizu Official Store - wsparcie dla klientów z Polski.

25 sty 2019, o 03:12

Również posiadam pytanie odnośnie Miezu 16 (16X), czy posiada on ten sam motor wibracyjny (mEngine 2.0) który jest montowany w modelu 16th ?
Wczoraj odebrałem 2 egzemplarze i w sumie nie znalazłem nigdzie informacji na ten temat. Zastanawia mnie jeszcze sprawa gwarancji, powinienem w najbliższym czasie dostać email aktywujący, zgadza sie ?

Re: Meizu Official Store - wsparcie dla klientów z Polski.

26 sty 2019, o 12:15

W Meizu 16 wystepuje pamięć UFS 2.1, ale tylko w wersji 128GB. Reszta chipów to emmc.

Meizu 16 i 16th posiadaną ten sam mEngine 2.0

Re: Meizu Official Store - wsparcie dla klientów z Polski.

26 sty 2019, o 16:50

Czyli dobrze rozumiem, że nawet w 16th jest na emmc? Ja jestem w szoku! Przecież UFS 2.1 da większego kopa niż Snapdragon 845.
Podsumowałem wszystkie koszty Meizu 16 (6GB, 128GB, Snapdragon 710) i wychodzi 358$ (1350zł) za DHL bez VAT? To już dla mnie trochę zaporowa cena. Da się to jakoś obniżyć gdybym zdecydował się także na drugi telefon dla siebie. Czyli jedna paczka 2sz. Zakup pod koniec lutego?

Re: Meizu Official Store - wsparcie dla klientów z Polski.

29 sty 2019, o 02:11

Niestety w jednej paczce DHL nie zmieszczą się 2 smartfony.
Prosimy zgłosić się gdy będziesz gotowy na zakup, być może będziemy mieć kupony.

Re: Meizu Official Store - wsparcie dla klientów z Polski.

30 sty 2019, o 09:43

HAPPY CHINESE NEW YEAR 2019!

Święto Wiosny(Chiński Nowy Rok) to najważniejsze święto w Chinach. Z tej okazji wypoczywamy, nasz sklep nie będzie pracował w dniach 2-11 lutego :)

Ostatnie wysyłki zamówień będą miały miejsce 29 stycznia.

Po powrocie z urlopu damy z siebie wszystko, aby złożone zamówienia wysłać jak najszybciej!

Obrazek

Re: Meizu Official Store - wsparcie dla klientów z Polski.

1 lut 2019, o 19:01

Obrazek

Szczęśliwego Chińskiego Nowego Roku! :-) :-) :-)

Z tej okazji przygotowaliśmy dla was duże obniżki!

:arrow: Dostępne są także kupony na 2/3/4$!

Zapraszamy ----> https://bit.ly/2RhC9PH

:arrow: Z dostawą DHL EXPRESS brak należności celnych. Większość paczek dociera w około 7-10 dni.
Podatek VAT bierzemy na siebie!

:arrow: Smartfony objęte są rocznym ubezpieczeniem Allianz, realizowanym w Polsce:
https://bit.ly/2OsXnI9
Odpowiedz