Dyskusje o telefonach Meizu, opinie.
14 sty 2016, o 15:54
Tylko przez wybudzenie gestem.
14 sty 2016, o 18:06
Może popełniłeś ten sam błąd co ja? Wybrałeś z listy 2G, 3G, albo 4G ale nie włączyłeś połączenia naciskając na kółeczko? :D
14 sty 2016, o 20:44
Dzięki za pomoc, ale jeszcze ostatnie pytanie głownie do MEIZU POLSKA czy do realizacji polskiej gwarancji z X-KOMu jest potrzebna jak standardowo faktura czy też ten sticker z pleców, który odruchowo wyrzuciłem?
14 sty 2016, o 21:04
Dowód zakupu (chociaż niekoniecznie - może być potwierdzenie z karty lub potwierdzenie przelewu).
14 sty 2016, o 21:21
Dowód zakupu wystarczy zawsze w x-kom (paragon, faktura).
Wysłane z Taptalka na Meizu Pro 5
14 sty 2016, o 22:09
Może popełniłeś ten sam błąd co ja? Wybrałeś z listy 2G, 3G, albo 4G ale nie włączyłeś połączenia naciskając na kółeczko? :D
nie, okazało się że po zainstalowaniu aplikacji od nowa działa.
15 sty 2016, o 00:35
Mam jeszcze jedno pytanie głównie do MEIZU POLSKA bo zamówiłem w X-Komie 2 sztuki (dla siebie srebrną, dla żony niebieską) i o ile srebrna jest idealnie spasowana, niebieska pod przyciskami po boku do samego dołu telefonu wyraźnie skrzypi, jak się ściska obudowę trzymając telefon w dłoni. Jutro może przyjdą żelowe etui nie wiem czy to coś pomoże (pewnie nie), ale strasznie denerwuje. Dodam, że oba telefony nie były z żadnych zwrotów.
1. Czy można to reklamować?
2. Czy da się tego pozbyć samemu, np. rozkręcając i podkładając cienką izolację między ściankę i czy takie podstawowe rozkręcenie poskutkuje utratą gwarancji?
3. Czy komuś też skrzypi obudowa?
15 sty 2016, o 00:44
Reklamuj, obudowa niedopasowana, dostaniesz pewnie nowy telefon ;)
Wysłane z Taptalka na Meizu Pro 5
15 sty 2016, o 13:17
Panie, reklamuj i nic nie rozkrecaj! muszą uznać reklamację jeśli dobrze opiszesz.