lightinthebox.com reklamacje, częściowy refund

Wsparcie dla kupujących, przedstawiciel sklepu na Polskę, promocje , okazje, kupony.

Re: lightinthebox.com reklamacje, częściowy refund

Postprzez markus70 » 16 maja 2018, o 11:21

@up
tyle razy było wałkowane - nie trzeba root'a. wystarczy adb
markus70
VIP
 
Posty: 977
Dołączył(a): 31 paź 2012, o 13:15
Lokalizacja: Somewhere in Poland ;)
Pochwały: 19
Telefon:: Z reguły Xiaomi :)

Reklama

Re: lightinthebox.com reklamacje, częściowy refund

Postprzez rodan77 » 16 maja 2018, o 11:24

Dokładnie to spolszczyłem tą apką https://play.google.com/store/apps/details?id=set.lang.pro
Nie miałem roota, spolszczyłem przez ADB, jak zainstalujesz i spróbujesz ustawić j. polski to tam jest instrukcja, krok po kroku, jak to zrobić.

Autor postu otrzymał pochwałę
rodan77
VIP
 
Posty: 1108
Dołączył(a): 17 lut 2016, o 21:36
Pochwały: 92
Telefon:: OPPO Realme 3 pro

Re: lightinthebox.com reklamacje, częściowy refund

Postprzez Rura » 5 wrz 2018, o 13:16

Dobra.. to niech teraz ktoś mądry mi powie czy miał coś takiego:
"We really appreciate your understanding, if you don't want the rewards, we'd like to refund the 20 EUR to you, could you please close the paypal dispute so that we can issue the partial refund?

Because we could only issue the full refund when the paypal complaint is on, while the order was shipped so we couldn't fully refund. Hope you could understand. Thank you."
Odpuścić im spór na paypalu, czy jednak nie?



Qrrrr...a się mi zachciało Maxa3, a nie czekać na BG czy tam GB... i teraz płać głupi człowieczku...
Avatar użytkownika
Rura
AKTYWNY
 
Posty: 641
Dołączył(a): 10 lut 2018, o 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 12
Telefon:: Xiaomi
ROM: Global

Re: lightinthebox.com reklamacje, częściowy refund

Postprzez snow.leopard » 5 wrz 2018, o 14:37

Rura napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Przesyłka zaginęła czy jak ? Masz jakiś nr śledzenia, gdzie się znajduje ?

PS. Niczego nie odpuszczaj bo jak zamkniesz spór to już go nie otworzysz.
snow.leopard
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 gru 2017, o 12:20
Pochwały: 3
Telefon:: Nokija

Re: lightinthebox.com reklamacje, częściowy refund

Postprzez Flyagaric » 5 wrz 2018, o 15:27

Mało tego - jeszcze bym posłał kopię tego maila do PayPala jako dowód, że kręcą.
Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony. 
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji
Flyagaric
VIP
 
Posty: 4720
Dołączył(a): 7 maja 2015, o 21:38
Pochwały: 163
Telefon:: Haier
ROM: Bassrockers

Re: lightinthebox.com reklamacje, częściowy refund

Postprzez Rura » 5 wrz 2018, o 15:46

Jakaś przewałka to jest:
CF510750753DE
Podaje jak w temacie: lightinthebox-com-t14408-432.html
Ci znowuż kręcą i nader mocno chcą wycofania sporu z paypala. Co dzień / dwa informacja, że przesyłka w drodze... Tylko termin się zmienia... Raz dwa tygodnie, raz two working weeks, za chwilę 10 days...
Dobra, o tym nie pomyślałem... Wyślę do paypala korespondencję z nimi.
Avatar użytkownika
Rura
AKTYWNY
 
Posty: 641
Dołączył(a): 10 lut 2018, o 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 12
Telefon:: Xiaomi
ROM: Global

Re: lightinthebox.com reklamacje, częściowy refund

Postprzez zawel » 6 wrz 2018, o 10:10

Tyle że w poprzedniej takiej akcji, która miała miejsce przed wakacjami rzeczywiście po zamknięciu sporu na paypalu zwracali kasę (mnie też).
Avatar użytkownika
zawel
VIP
 
Posty: 1128
Dołączył(a): 15 lis 2013, o 11:59
Pochwały: 70
Telefon:: Le Max 2 (x829)
ROM: LOS 16.0

Re: lightinthebox.com reklamacje, częściowy refund

Postprzez rodan77 » 6 wrz 2018, o 10:22

Rura napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Coś namieszałeś.
W watku, do którego podałeś link piszesz, że anulowali zamówienie i zwracają kasę. Tu piszesz, że przesyłka w drodze i chcą zwrócić 20 EUR.
To w końcu anulowali czy nie ?
rodan77
VIP
 
Posty: 1108
Dołączył(a): 17 lut 2016, o 21:36
Pochwały: 92
Telefon:: OPPO Realme 3 pro

Re: lightinthebox.com reklamacje, częściowy refund

Postprzez Rura » 6 wrz 2018, o 13:39

Widzisz...
Ja nie namieszałem... Od nich przychodzą sprzeczne mejle. Raz że za maks 14 dni będę miał, raz że za 2 tygodnie ale robocze będzie w kraju, w ten sam dzień, że za maks 10 dni od tego jak będzie w kraju (czyli w Polsce) będzie możliwość trackingu :-D :-D :shock:, a w następny dzień (czyli dzisiaj) że z powodu iż zrezygnowałem to mogę dostać 20 jurków nagrody, ale kasę wypłacą do 14 dni po zamknięciu sporu...
Moja rezygnacja wyglądała następująco: "Subject Package Not Received

Additional Information

Ok. I'll be waiting, but please understand me... I don't want a rewards... I want only this phone. Thanks for the answer. Paweł".
Widzisz może gdzie ja tu kurrrrrrrrrrrrr rezygnuję?
I się tylko niepotrzebnie wkurr...zyłem...
Wiec dziś dostali takie info:" Subject Package Not Received

Additional Information

Unfortunately, you have come to the wrong place and I have a very bad mood today. You have a deadline of September 19 and either the phone will be in my hands or money, but the TOTAL on my PayPal account. And unfortunately I will not discuss it anymore. Regards Paweł"...
Avatar użytkownika
Rura
AKTYWNY
 
Posty: 641
Dołączył(a): 10 lut 2018, o 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 12
Telefon:: Xiaomi
ROM: Global

Re: lightinthebox.com reklamacje, częściowy refund

Postprzez rodan77 » 6 wrz 2018, o 14:20

Twój post z tamtego wątku
Rura napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Jeśli to nie jest info, ze anulowali twoje zamówienie i zwracają kase, to co to jest ?
rodan77
VIP
 
Posty: 1108
Dołączył(a): 17 lut 2016, o 21:36
Pochwały: 92
Telefon:: OPPO Realme 3 pro

Re: lightinthebox.com reklamacje, częściowy refund

Postprzez Rura » 6 wrz 2018, o 15:16

Tak to jest jak się pisze w dwóch wątkach...
Po tym było:
"
Subject Package Not Received

Additional Information

Dear Customer, We're sorry for the wrong message sent by our system due to the bug, please ignore it. We sincerely apologize for the delay. We're sorry to tell you that the shipping company told us that recently, there were two following problems happened which caused the package delay. 1. Your local custom office has changed their progress for custom clearance, the progress become more strict than before. So it will take more days than usual. 2. There were some problem happened during the delivery, so all packages would be delayed. We sincerely apologize again, because of above reason, all of the packages have been delayed, and they would be delivered in next 2 weeks. We really want to rush the order but it's out of our control now, we can only depend on the shipping company now. We really hope you could wait for another 2 weeks, we would really appreciate your patience and understanding and we will offer you a 20 EUR refund or 30 EUR rewards as the compensation for the delay. If you'd like to accept this rewards or refund, please drop the paypal case first, and we'll send it to you. However, if you really don't want to wait for it any more, please note we can only refund the payment to you after you reject the package. When the shipping company delivers the package to you 2 weeks later, please reject it and contact us. We will refund the payment to you after we confirm your rejection. We're sorry but we're unable to refund the payment to you now because we can't stop the delivery. We hope you understand this. Thank you for your support and understanding. Sincerely Customer "


I po tym cymbałom odpisałem, że będę czekał... A te ciule dzisiaj, że zrezygnowałem...
I jak to wygląda jak nie próba albo przewałki, albo mają taki burdel jaki ja zrobiłem pisząc w dwóch miejscach??? Aaaaaa i napisali że to JA zrezygnowałem... No to się pytam: a w którym kurrrr..a miejscu?
Avatar użytkownika
Rura
AKTYWNY
 
Posty: 641
Dołączył(a): 10 lut 2018, o 14:25
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 12
Telefon:: Xiaomi
ROM: Global

Re: lightinthebox.com reklamacje, częściowy refund

Postprzez Flyagaric » 6 wrz 2018, o 15:27

Nie denerwuj się, poczekaj na koniec sprawy z PP i grzecznie przyjmij zwrot od nich. Na twoim miejscu byłbym raczej dobrej myśli niż spodziewał się, że jakoś systemowo gorzej traktują Polaków.
Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony. 
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji
Flyagaric
VIP
 
Posty: 4720
Dołączył(a): 7 maja 2015, o 21:38
Pochwały: 163
Telefon:: Haier
ROM: Bassrockers

Poprzednia strona

Powrót do Lightinthebox.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama
cron