• Reklama

Le Max 2 - opinie, pierwszy zakup z Chin

LeTV LeEco X500, X600, X800, Le2, Le1, LeMax Le Max 2
ROMy, aktualizacje, pomoc, opinie,

Le Max 2 - opinie, pierwszy zakup z Chin

Postprzez Patrico97 » 26 lut 2017, o 15:15

Witam forumowiczów,
Postanowiłem kupić telefon LeEco Le Max 2 4Gb RAM, 64GB ROM, czy macie jakieś doświadczenia z tym telefonem?
Podobno są różne wersje, przeznaczone na rynek Europejski, Amerykański itp, czy ktoś mógł by mi wskazać różnice abym przy zakupie nie wybrał złego modelu?
Przeszukiwałem różne strony i najtaniej znalazłem na geekbuying:
http://www.geekbuying.com/item/LeTV-LeE ... 76308.html
I nieco drożej na aliexpress:
https://pl.aliexpress.com/store/product ... 0.0.Agq14V
Dodam że nigdy nie zamawiałem z Chin i jestem w tym temacie zielony więc proszę o wyjaśnienia jakich niespodzianek mogę się spodziewać i jak przeprowadzić proces zakupu oraz płatności żeby było wszystko w porządku? Z której strony najlepiej kupować i jakie są różnice?
Jeśli chodzi o koszt to chciałbym oczywiście żeby był jak najmniejszy, jak to wygląda z VATem i opłatą celną? poczytałem trochę i nie ukrywam że odczuwam pewną obawę że po zakupie zamiast 820zł przyjdzie mi zapłacić ponad 1000 lub telefon dojdzie... Jaką opcję dostawy najlepiej wybrać? Nie zależy mi tak bardzo no czasie więc wolałbym wybrać darmową wysyłkę. Z góry dzięki! Patryk.
Patrico97

Pochwały: 1
Telefon:: Galaxy S5
ROM: 32

Reklama

Re: Le Max 2 - opinie, pierwszy zakup z Chin

Postprzez Pivko » 26 lut 2017, o 15:20

poczytaj kolego kilka ostatnich wątków w tym dziale. wszystko o co pytasz jest tam opisane. łącznie z tym gdzie i jak kupić najtaniej i najlepiej

wysłane z Letv Cool 1
Pivko
AKTYWNY

Pochwały: 10

Postprzez becki » 26 lut 2017, o 15:24