Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
			
Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        18 gru 2014, o 14:11
		
			
			Witajcie,
Pisałam już , że długo czekam na paczkę . Obecnie jest to 97 dni i nic.
Chińczyk wciąż wydłuża okres ochrony , a po paczce ślad zaginął .W systemie trackingowym dalej jest w Szangaju . Może ktoś mi pomoże , co jeszcze oprócz czekania mogę zrobić  .
Nr paczki  : RC312640605CN .
Proszę , czy ktoś mi pomoże , co mam robić , minęło 100 dni, paczki nie mam , czas ochrony to kolejne trzy tygodnie. Czy mam tak czekać w nieskończoność ? Jak otworzę spór to chińczyk znowu wydłuży czas.
			
		
	 
	
        
        18 gru 2014, o 14:28
		
			
			A co się zmieniło od czasu jak pytałaś ostatnio? Przecież pisaliśmy Ci wyraźnie - spór, eskalacja sporu. Nie ma innej drogi.
Jeśli po przedłużeniu ochrony w trakcie założonego sporu pojawia się informacja, że nie można go eskalować, to jest też tam info o tym , że sprzedawca zobowiązał sie, że otrzymasz przesyłkę do któregoś tam dnia. Gdy ten termin minie powinnaś dostać refund. Jeśli w ogóle wnioskowałaś o full refund zakładając spór.
			
		
	 
	
        
        18 gru 2014, o 14:50
		
			
			Wiem , że pisaliście . Otworzyłam spór z info full refund , na co chińczyk wydłużył czas o 45 dni , chciałam eskalować , ale mi nie pozwala, bo sprzedający zobowiązał się do tego , że paczka przyjdzie . Nie wiem , co się dzieje w sytuacji , kiedy zostanie otwarty ( nie eskalowany) z moją ostatnią informacją , że się nie zgadzam z decyzją sprzedającego . Czy zajmie się tym Ali ?
Ciągle każdy mówi czekaj , ale nie uważasz , że to na prawdę już sporo czasu minęło ?
			
		
	 
	
        
        18 gru 2014, o 14:54
		
			
			Przeczytałaś co napisałem wyżej? Jaką masz datę w tym komunikacie?
			
		
	 
	
        
        18 gru 2014, o 15:49
		
			
			18-12-2014 , nie rozumiem o co chodzi ?
			
		
	 
	
        
        18 gru 2014, o 17:32
		
			
			Najprościej jak się da: jak klikasz na eskalację sporu pojawia się komunikat, że nie możesz eskalować bo sprzedawca obiecał dostarczyć towar do dnia... I jaką tu masz datę?
			
		
	 
	
        
        18 gru 2014, o 21:32
		
			
			Koledzy zostaje mi 1 dzień na potwierdzenie przesyłki. Chinatronic przysłał mi uszkodzony tel. Tel po uzgodnieniu odesłałem. Chińczyk ma go odebrać do reklamacji. Jak uruchomić spór? Napisać po prostu w tym komentarzu że tel został odesłany, podać numer przewozowy i czekać o przedłużenie czasu wysyłki? Pierwszy raz raz reklamuje coś w chinach :) Pozdrawiam
			
		
	 
	
        
        19 gru 2014, o 13:36
		
			
			Nie wyświetla mi się tym razem napis eskalacja sporu , jest modyfikuj lub anuluj :) Spór kończy się za 4 dni :)
			
		
 
	 
	
        
        19 gru 2014, o 16:38
		
			
			No to po prostu czekaj na zakończenie sporu. Jeśli sprzedawca go nie odrzuci dostaniesz zwrot gotówki, jeśli odrzuci pojawi się możliwość eskalacji sporu.
			
		
	 
	
        
        19 gru 2014, o 21:30
		
			
			Panowie otworzyłem spór. Jest tam zakładka dodaj plik jak można to pominąć. Wszystko opisałem w komentarzu.
			
		
	 
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.