Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
27 sie 2014, o 13:26
wszystkie klony maja zafalszowana specyfikacje
tym niemniej jest to oszustwo, bo w naglowku zaznaczono wyraznie inna specyfikacje niz .. otrzymasz, no ale musisz poczekac te kilka dni i oczywiscie reklamowac - zadac zwrotu kasy
Tez wlasnie dowiedzialem sie, ze otrzymam kamerke samochodowa o gorszej specyfikacji niz jest w opisie i nie zamierzam odpuscic - bede reklamowal - zobaczymy ile wytarguje, mimo iz sprzedawca juz prosi ze jakoby byl nieswiadomy tego faktu (mialo byc 1080P a wyslal 720P) - ja bede zadal full refund
w takich jw przypadkach - trzeba to tepic, niech pisza prawde w opisie aukcji, bo zbyt czesto zarabiaja na podawaniu nieprawdziwych danych
27 sie 2014, o 14:59
Mam taki problem, otworzyłam spór dotyczący butów, które dotarły pod zły adres. Miały jechać do Polski, a dotarły do Portugalii. Poprosiłam w sporze o całkowity zwrot kosztów, jeden dzień przed końcem chińczyk w końcu się odezwał i napisał takie coś: we are go to post there check then give u clear reply donn;t worry sure deal with for u.
Czy to znaczy, że chce on wysłać ponownie paczkę? Bo zależy mi na czasie i najlepiej byłoby chyba zwrot gotówki. Nie chcę też czekać znowu miesiąca na przesyłkę.
Wklejam screen ze sporu w załączniku.
- Załączniki
-

- ss.png (8.46 KiB) Przeglądane 972 razy
27 sie 2014, o 15:07
Mam taki problem zakupiłem pierdołe za 10$ 8.07. sprzedawca niby nadł przesyłkę jest, nr trackingowy widnieje w systemie, mam takie dane z global tracking :2014-07-14 15:20, Item posting, International Postal System, pare jeszcze kolejnych przekazań, ostatni wpis w global tracking:2014-07-18 16:12, 上海国际, 出口总包直封封发, 波兰, Departure from outward office of exchange, PL,chinol mnie ściemnia ,każe czekać dłużej ,.wydłużył czas ochrony zakupu dziś (27.08)jest jeszcze 45 dni .Jak to się ma do full refund if product not reciveg 60 days ,który ok 10.09 upłynie .Doradżcie co robić ile można czekać.jeśli otworze spór to ile ewentualnie mam jeszcze czekać na towar lub zwrot drobnych,nie chodzi o 10$ ,ale o zasade sprzedajesz wysyłasz.
27 sie 2014, o 18:31
KOLKO - musisz pilnowac aby nie przekroczyc terminu zlozenia dispute - ten termin masz wyraznie okreslony w opisie tranzakcji, w przypadku dlugich terminow osobiscie zalecam zlozenie reklamacji na 2 tygodnie wczesniej - akurat w twoim przypadku zalecam 28 sierpnia, wowczas termin rozpatrzenia twojej dispute uplynie 11.09
niestety w Twoim przypadku nie daje wiary - aby twoj towar szedl od lipca - jest to sciema
ludzie podawajcie nr trackingowe - a nie cytujcie tutaj p....go belkotu i to po chinsku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slonecznikowa - nie dostalas butow - skladaj juz dispute - nie dawaj zadnej wiary w dobre intencje - one skonczyly sie w dniu, w ktorym towar wyladowal nie u Ciebie, nikt tego nie przepisuje recznie - komputer adresuje/drukuje to tak jak Ty to wpisalas
27 sie 2014, o 18:42
Ok otworzyłem spór,sorry za ten chinski bełkot,jestem świerzy na forum proszę o wyrozumiałość.Nr tackingowy RA521221575CN .Jest to moj pierwszy spór i nie bardzo się orientuje co i jak Czyli po otwarciu sporu na co czekać i jak dalej postępować
27 sie 2014, o 19:06
Spór jest już założony. Co kliknąć, by otrzymać zwrot pieniędzy, bo z tym co napisał chińczyk nie zgadzam się.
27 sie 2014, o 19:34
Spór jest już założony. Co kliknąć, by otrzymać zwrot pieniędzy, bo z tym co napisał chińczyk nie zgadzam się.
nacisnac escalate - i powtorzyc tam to co juz wpisalas - lub nowe
27 sie 2014, o 19:36
z twojego trackingu wynika, ze paczka raczej zaginela - tym niemniej to nie twoja wina - otwieraj spor a w razie odmowy - escalate
27 sie 2014, o 19:38
Spór jest już założony. Co kliknąć, by otrzymać zwrot pieniędzy, bo z tym co napisał chińczyk nie zgadzam się.
Kolejne pytanie kto się pomyliłz Poland -> Portugal. Ty przy wpisywaniu danych? Czy sprzedawca przy nadawaniu przesyłki?
27 sie 2014, o 20:29
Spór jest już założony. Co kliknąć, by otrzymać zwrot pieniędzy, bo z tym co napisał chińczyk nie zgadzam się.
Kolejne pytanie kto się pomyliłz Poland -> Portugal. Ty przy wpisywaniu danych? Czy sprzedawca przy nadawaniu przesyłki?
27 sie 2014, o 21:32
Chinczyk w sporze odrzucił full refund, wkleił to co zwykle w mojej korespondencji z nim .
http://www.17track.net/cn/result/post.s ... 21221575CN the package is sending on the way,pls wait more patient,thanks.Co dalej należy zrobić żeby chińczyk mnie nie wykiwał.Chciałem eskalować spór ale wyskoczył taki komunikat
Are you sure you want to escalate the dispute?
Due to the seller has promised you will receive your order before09. Sep 2014. You can not escalate this dispute, please be patient or contact the seller to confirm the delivery status.Co teraz mam czekać
28 sie 2014, o 01:14
Are you sure you want to escalate the dispute?
YEs - no chyba że nie jestes - to juz Twoj wybor