Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
19 kwi 2016, o 19:34
Czy mam zaznaczyc ze towar otrzymałem ??
19 kwi 2016, o 19:36
No to chyba oczywiste, skąd byś wiedział, że zamówienie jest niekompletne czy niezgodne? Po prostu przeczytaj wszystkie dostepne opcje i wybierz właściwe dla Ciebie. Zakładanie sporu na Ali jest intuicyjne i proste jak budowa cepa.
19 kwi 2016, o 20:22
Zakupiłem parę produktów w sklepie geekbaying i jeden z nich nie dotarł minęło juz 41 dni (pozostałe przedmioty dotarły w ciągu 10 dni) napisałem spór przez paypal-a żądając zwrotu pieniędzy, jeśli sklep nie odda kasy lub nie odpisze na wiadomośc, co będę mógł zrobić dalej aby odzyskać kasę ?
Dodam ze przesyłki były nie rejestrowane i sklep tłumaczy ze nie może oddać kasy itp.
20 kwi 2016, o 11:41
Nie rozumię tych meili.
Założyłem spór na ali na tego zopo sprzed miesiąca.
Od początku.
W poniedziałek dostałem meila z ali:
Wczoraj założyłem spór o refund.
Otrzymałem taką odpowiedź
Co to oznacza?
Nigdy wcześniej nie zakładałem sporu.
20 kwi 2016, o 11:46
Pierwszy mail informuje Cię, że konczy Ci się okres ochrony (24.04).
Drugi informuje, że sprzedawca wystawił Ci feedback i proszą abys tez wystawił. Wygląda na to, że zamiast założyć spór potwierdziłeś odbiór.
20 kwi 2016, o 12:06
Założyłem spór w 100%.
Poniżej zdjęcia z panelu ali potwierdzające założenie sporu.
https://drive.google.com/folderview?id=0B4fVDVoeBEU_bzdnNjE2LVZmX00&usp=sharingDlatego nie rozumię ich komunikatu.
Drugiego z otwarcia dispute.
Tak jakby okres ochrony wynosił 30 dni od daty zakupu.
Później znowu co innego.
Piszą niejasno.
20 kwi 2016, o 13:06
Czy Ty w ogóle czytasz te komunikaty? Przecież wyraźnie masz napisane, że spór zakończony i refundacja w trakcie. Co prawda po angielsku, ale nawet nie znając angielskiego, można to zrozumieć.
20 kwi 2016, o 13:21
Tak.Komunikaty widzę.
Jednak odniosłem się do meila.
Dzięki.
Do usunięcia.
20 kwi 2016, o 13:27
Gdybyś przeczytał komunikat, mail o feedbacku byłby całkiem zrozumiały - koniec transakcji, sprzedawca wystawił feedback, prosi Cię o to samo. Nie ma tu niczego dziwnego. A Ty nawet nie wiedziałeś, że spór już jest zakończony.
Ponownie polecam zapoznanie się z FAQ.
22 kwi 2016, o 19:04
Załozyłem spór i zażadalem full refund. Sprzedawca zgodził sie. Czy teraz mam potwierdzic ze paczka doszla ?? W jaki sposob pieniadze trafia do mnie ??
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.