Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
12 maja 2014, o 18:17
Otworzyłem spór, bo paczka do mnie nie dotarła. Dziś pojawił sie taki komunikat "Seller accept issue" czy mam rozumieć że sprzedawca zaakceptował mój spór i dostanę zwrot kasy, i nic więcej nie muszę robić tylko czekać na przelew?
12 maja 2014, o 18:54
Tak. Dostaniesz kase i towar. Wg niektorych specjalistow "byznesmenow" z tego forum jestes oszustem i zlodziejem. Wstydz sie :)
12 maja 2014, o 19:02
Zamówiłem nasiona truskawek za kilka usd. Ale jeżeli paczka dotrze to po prostu napiszę do sprzedawcy że kupię jeszcze raz i od razu potwierdzę transakcję. Może jak by był to telefon to by mnie kusiło, ale generalnie to wstyd dla Polaków w świecie.
12 maja 2014, o 19:15

zasiej. Wyślij mu truskawki

Wysłane z Xiaomi Redmi
13 maja 2014, o 01:16
Witam Wszystkich forumowiczów
Jako świeży na tym forum przepraszam ze wcinam się w temat, ale chciałbym prosić o radę i sugestie. Tak jak w temacie chciałbym otworzyć spór z swoim sprzedawcą. Jednak chciałbym podać co mnie skłania ku temu i zasięgnąć Waszej rady. Wiem że na Ali potrzebna jest cierpliwość zwłaszcza przy Singapur post.
Sprawa wygląda następująco:
02.05.2014 zakupiłem telefon (wartość umówiona na 35$ telefon gift "ala-marka" ale to mniej istotne)
05.05.2014 zapytałem kiedy będzie mógł mi wysłać telefon
08.05.2014 napisał że wysłał mi telefon wczoraj o numerze przesyłki RWxxxxxxxxxSG (taki numer widnieje w statusie Ali) ale...
poczta zgubiła paczkę i teraz che mi wysłać ponownie tylko niema mojego koloru i czy może inny. Odmówiłem jednocześnie pytając kiedy będzie miał mój kolor. Stwierdził że może za kilka dni lub dłużej. Więc napisałem że musimy wypracować rozwiązanie do zwrotu gotówki.
09.05.2014 określił iż będzie już miał mój kolor i dziś wieczorem wyśle.
W związku z tym analogicznie nowa paczka = nowy numer przesyłki ---poprosiłem by podał mi numer śledzenia i tu moje zdziwienie"
"The package lost,But we resend it. and use the same number." ---> czy to jest możliwe??? (to i brak numeru jest powodem że chcę otworzyć spór)
Jeśli chodzi o numer na żadnej stronie go niema
Proszę o sugestie opinie...
13 maja 2014, o 01:27
Nie zgadzaj sie na takie warunki ze "nowa paczka ten sam numer"
Zglos spor do Ali, dostaniesz zwrot kasy, zakupisz i zaplacisz jeszcze raz, dostaniesz nowy TN
Innego wyjscia nie ma
Pzdr
13 maja 2014, o 14:23
Sprzedawca odezwał się do mnie i zaproponował przelanie należności za telefon na jego konto PayPal. Zrobić tak czy raczej zastosować numer z "kupnem"?
13 maja 2014, o 14:28
Tobie różnicy to nie zrobi, a Chińczyk zaoszczędzi na prowizji dla aliexpress.
Wysłane z mojego ZTE V975 przy użyciu Tapatalka
13 maja 2014, o 14:37
Raczej na przelanie pieniedzy na JEGO konto PayPal tez sie nie zgadzaj :)
Chinczykom nigdy nie idz na reke.
Zrob wszystko oficjalnie przez Ali.
13 maja 2014, o 15:51
Witam,
Dzieki za odpowiedzi.
Wracając do chęci założenia sporu:
jako powód:
podam zły numer trackingowy
i pełny zwrot
czy muszę to w jakiś sposób udowadniać (np. printsreen-em z jakiejś strony) ?
i jakiej reakcji mogę się spodziewać (wiem ze trudne do przewidzenia),
ale zapewne macie bogatsze doświadczenia niż moje pierwsze.
Podając informacyjnie:
Szukając info o NT znalazłem jeszcze stwierdzenie iż część z nich
(mowa o sprzedawcach) praktykuje wysyłanie nierejestrowanymi listami i podają fałszywy
numer pomimo iż jest to niezgodne z regulaminem ali...
źródło:
"http://www.wykop.pl/wpis/7750702/mowilem-ze-to-byl-falszywy-numer-trackingowy-mowil/"
dlaczego tak robią?
"Otrzymają oni kasę, jeżeli:
- podadzą nr trackingowy
- ty potwierdzisz otrzymanie przesyłki LUB miną 2 miesiące od podania przez nich nr trackingowego"
źródło
"http://www.fly4free.pl/forum/aliexpress-zakupy-temat-zbiorczy,82,35739&start=140"
inni użytkownicy na forach że NT z Singapur post czasami jest widoczny (możliwy do weryfikacji)
dopiero w Polsce.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.