Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
10 mar 2014, o 20:01
Przecież napisał, że już ten e-mail do aliexpress nie działa.
Też miałem taka sytuację gdy chciałem z kontaktować się z aliexpress.
Trzeba zalogować się na swoje konto i wejść u góry w zakładkę >>Help Center>>> wybrać cel rozmowy i czekać na zgłoszenie się konsultanta. Czeka się tak jak na infolinii w kolejce do rozmowy "chatu"
Bardzo szybko rozwiązali mój problem.
10 mar 2014, o 20:47
how would you like to contact us? i podświetla się Email us a Start chating nie ale problem i tak bym miał nie znam angielskiego
a teraz jak wchodzę to jest rysunek kłódka i do niej klucz i napis Error
16 kwi 2014, o 16:05
Witam, chcialbym zapytac o taka sprawe otoz anulowalem dwa zamowienia ale paczka nie zostala jeszcze wyslana i jak wchodze w moje zamowienia to na jednym pisze "zakonczone" a na drugim "czekamy na rezygnacji" jesli minelo wiecej juz jak 10 dni i nie dostalem jeszcze zwrotu to co moge zrobic? Prosze o odp dzieki
18 kwi 2014, o 17:33
Jak aliexpress zwraca część pieniedzy jak było płacone kredytowa kartą ?
18 kwi 2014, o 17:40
Normalnie na konto przypisane danej karcie. Taką część jaką maja Tobie wrócić.
Jeżeli płaciłeś kartą PLN, to będziesz miał znowu przewalutowanie.
14 lip 2014, o 19:47
siemka mam pytanie , otworzyłem spór , ponieważ kupiłem buty a sprzedawca po 30 dnaich powiedział kiedy spoytałem czemu nie ma ich na trackingu że poczta je zgubiła i że wyśle nowe , nie odzywał się potem tydzień pomimo moich pytań , wkońcu otworzyłem spór opisałem wszystko i zarządałem albo wysyłki towaru albo zwrotu kasy , spór się zamknął po dwóch dniach , sprzedawca na bank nic nie odpisał , status jest taki :
Order Number:
62461766857690
Status:
Finished
Reminder:
Dispute Finished.
czy teraz mam czekać na kase ? czy już wszystko wporządku ? czy pozbyłem się pieniązków i już nie odzyskam ?
14 lip 2014, o 20:36
Czekasz na kasę. W zakładce finanse masz found processing
Ja i LG G2
15 lip 2014, o 10:58
Kolega kupił mi buty z mojego konta ali, już dawno minęło 10 dni roboczy. Piszę , że dalej nie przyszły. Co w tej sytuacji mam zrobić, napisać do aliexpress?
Konto ma w mbanku, posiada kartę walutową
http://scr.hu/2xny/fiahd
20 lip 2014, o 21:38
Witam, wszystkich poproszę o poradę. Zakupiłem telefon na aliexpress, sprzedawca dużo pozytywnych opinii, towar został wysłany przez DHL, który szybko się ze mną skontaktował, podałem e-mail telefonicznie , podesłali info :Uprzejmie informujemy, iż Państwa przesyłka, która została wysłana za pośrednictwem firmy DHL Express, wymaga indywidualnej odprawy celnej ze względu na zadeklarowaną wartość,
W związku z dokonaniem odprawy zostaną naliczone należności celno podatkowe.
Wysłałem wszystkie informacje, za kilka dni dostałem kolejnego mejla o treści: Informuję, że w związku z przeprowadzoną rewizją stwierdzono, że towar narusza własność intelektualną w związku z tym proszę o decyzję czy mamy dokonać odprawy czy zwrócić telefon do nadawcy.
Wybrałem zwrot do nadawcy, w tracking widnieje ostatni wpis że odesłano do nadawcy i dalej już od jakiegoś czasu cisza.
Chińczyk twierdzi że mi wysłał kolejny przez Singapore Post , ale numeru przesyłki coś nie chce przesłać i kontakt tez już jest słabszy.
Do zakończenia zostało 10dni czy w takiej sytuacji otwierać spór, myślę że chińczyk gra na zwłokę.
23 sie 2014, o 13:49
Witam, jestem w dość kłopotliwej sytuacji. Mianowicie przesyłka nie dotarła, wygrałem spór, a zwrot na kartę płatniczą powinien być dokonany 30.07.2014. Dzwoniłem w tej sprawie do banku: nic nie mogą zrobić. A aliexpress wysłało mi screenshooty z dokonanego zwrotu. Co na moim miejscu byście zrobili by odzyskać pieniądze.
Pozdrawiam:
wilkey
P.S. Dołączam screenshooty z aliexpress.



Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.