Największą przypadłością tego sklepu jest to, że często sprzedają towar, którego nie mają na stanie i nawet nie widzą kiedy bedą mieli. Potem się zaczyna ściemnianie i czekanie nawet miesiące na swój towar. Ktoś tu na forum pisał, że gearbest, to jest opcja tylko dla bardzo cierpliwych. Wyeliminowanie tej wady, to ich droga do sukcesu.
Ostatnio edytowano 27 sty 2016, o 16:19 przez Flyagaric, łącznie edytowano 1 raz
Dear Gearbest.com I have couple suggestions about your website: 1. You have to fix sorting by the price (low to high, high to low), it doesn't work correctly right now !!! 2. "Shop by DEPARTMENT" menu doesn't work correctly on mobile opera web browser 3. Some items doesn't have all technical specifications which in some cases are very important for customers. There is a way to find out everything on google search engine, but keep in on mind your store is also for geeks/nerds and they want to know all.
Also I'm thinking you can increase your sale and gain more customers by implementing another online payment sale system (like Aliexepress does - they have Przelewy24) for customers from Poland. Not everybody here have access to bank account with foreign currency so much easier will be to use for example mentioned Przelewy24. Please think about that!