Konkursy z nagrodami.
27 sty 2016, o 09:26
Parokrotnie współpracowałem z Gearbestem i szczerze przyznaję, że zawsze współpraca była na najwyższym poziomie. Czytałem na forum różne przypadki niezadowolonych klientów, ale wydaje mi się że przy takiej skali biznesu zawsze zdarzą się niezadowoleni i oni wyleją żale w internecie (wcale im się nie dziwie), a ci którzy są zadowoleni po prostu cieszą się swoim towarem i nie rozgłaszają tego całemu światu :)
W każdym razie ja jestem bardzo zadowolony, moja współpraca z tym sklepem przebiega wzorowo :)
27 sty 2016, o 13:55
Z gearbest zamówiłem już kilka przedmiotów: drona i baterie do niego, telefon, power-bank, kabel micro usb, 2x guzik zamiast słuchawek.
Nie ma co narzekać większość przedmiotów dotarła bardzo szybko, ogólnie sklep bardzo polecam, dobra jakość oraz oryginalność produktów,
kontakt błyskawiczny zawsze z wyjątkiem kontaktu w sprawie gwarancji :/ ale potem dało się dogadać i czekam na naprawę xD Sugestią dla sklepu będzie przede wszystkim sortowanie produktów np ceną, przydała by się zmiana możliwości wysyłki z magazynu w Rosji czasami tylko tam jest na stanie i nie da się kupić, fajna opcją byłaby możliwość zdobycia punktów np w jakichś eventach.
27 sty 2016, o 14:27
Największą przypadłością tego sklepu jest to, że często sprzedają towar, którego nie mają na stanie i nawet nie widzą kiedy bedą mieli. Potem się zaczyna ściemnianie i czekanie nawet miesiące na swój towar. Ktoś tu na forum pisał, że gearbest, to jest opcja tylko dla bardzo cierpliwych.
Wyeliminowanie tej wady, to ich droga do sukcesu.
Ostatnio edytowano 27 sty 2016, o 16:19 przez
Flyagaric, łącznie edytowano 1 raz
27 sty 2016, o 15:06
Dear Gearbest.com
I have couple suggestions about your website:
1. You have to fix sorting by the price (low to high, high to low), it doesn't work correctly right now !!!
2. "Shop by DEPARTMENT" menu doesn't work correctly on mobile opera web browser
3. Some items doesn't have all technical specifications which in some cases are very important for customers. There is a way to find out everything on google search engine, but keep in on mind your store is also for geeks/nerds and they want to know all.
Also I'm thinking you can increase your sale and gain more customers by implementing another online payment sale system (like Aliexepress does - they have Przelewy24) for customers from Poland. Not everybody here have access to bank account with foreign currency so much easier will be to use for example mentioned Przelewy24. Please think about that!
Best regards
17 lut 2016, o 16:34
Kto dostał boxa?
17 lut 2016, o 17:19
Wyniki były na grupie, bo forum nie działało
18 lut 2016, o 03:39
Ja wygrałem :D po 14 mieli wysłac :D
18 lut 2016, o 07:40
Będzie kolejna rozdawka, 5 rzeczy w tym głośnik i powerbank.
Szczegóły na grupie facebook
https://www.facebook.com/groups/896933127040326/
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.