26 sty 2015, o 21:40
I will pay tommorow for my order by Western Union , when will you ship my order ??
3 lut 2015, o 09:40
Hi
I am sorry for my delay
Please give me your order number
Have a nice day
Cammy
4 lut 2015, o 11:18
Moje osobiste odczucia co do Waszego sklepu są takie. W dniu 20.01.2015r. zamówiłem u Was Ulefone Be Pro, wysyłka kurierem. Zaraz zapłaciłem. Wysyłka 2-7 dni. Czekam. Mijają dni zero informacji o wysyłce. Piszę maile o termin wysyłki i nawet po 7 dniach roboczych dostaję głupie odpowiedzi, że mam czekać bo wysyłka jest w ciągu 2-7 dni od zapłacenia za telefon. Pierwszy raz spotykam się z takim traktowaniem. W związku z tym postanowiłem anulować zamówienie, mimo iż ten telefon jest jak podają na swojej stronie "in stock". NIe polecam tego sklepu. Ropbiłem juz wiele zakupów w podobnych sklepach, ale w Geekbuying nigdy więcej już nic nie zamówię.
6 lut 2015, o 05:25
Hi friend,
UMI ZERO in stock on Spain warehouse now
You can order now!
Have a nice day
Cammy
6 lut 2015, o 05:42
Hi friend,
I am sorry for what happened.
Can you please let me know the order number? Let me check and I think there maybe some mistake.
Have a nice day
Cammy
8 lut 2015, o 12:32
Witam
Zamówiłem w Państwa sklepie zegarek No.1 G2. Wg opisu na stronie miał mieć język polski. Jednak tak nie jest, w ustawieniach nie jest dostępna zmiana języka na polski. Napisałem w tej sprawie do Państwa email, jednak jeszcze nie dostałem odpowiedzi. Dodatkowo napisałem też email do producenta zegarka. Producent twierdzi, że zegarek nie ma dostępnego języka polskiego. Wynika z tego iż wprowadzacie Państwo w błąd swoim opisem.
To fragment z Państwa opisu do tego zegarka:
Language Support
Simplified/TraditionalChinese, English, German, Spanish, Italian, French, Portuguese(Portugal),
Portuguese(Brazil),Russian, Indonesian, Malay, Polish,Vietnamese, Hebrew, Arabic, Persian,
Thai, Myanmar
Zegarek mi się podoba, ale jest przeznaczony na prezent i zależało mi na języku polskim, dlatego między innymi zdecydowałem się go kupić w Państwa sklepie.
9 lut 2015, o 10:52
Hello GeekB
I would like to know when You'll start shipping Doogee F1 Turbo? It supposed to start on 5th of February (according to the website) and still nothing happens. I know it's 4 days and it's still not enough to be pissed, but I've send You an e-mail 2 days ago and got no answer at all, what makes me thinking to start Paypal refunding procedure
.
Greetings
Thomas
11 lut 2015, o 08:41
Hi,
That is presell product so may delay.
And phones arrival now our technicist QC testing.
After that will dispatch by order time as soon as possible.
It must can dispatch before new year.
Good day
Cammy
11 lut 2015, o 16:10
Hello
I recently (30.01.14) bought Pipo x7 , I know you've got 700 unit so I was wonder when my order #3263033 will be send ?
Thanks in advance for info.
12 lut 2015, o 01:24
Geekbuying from which country do you ship yours products ?
12 lut 2015, o 06:01
Hi
It will dispatch before next week.
Good day
Cammy
12 lut 2015, o 06:04
Hi,
We are form china and we also have warehouse in Spain.
You can see here about us:
www.geekbuying.comAnd our spain warehouse:
www.geekbuying.com/spainHave a nice day
Cammy