Rozmowy na wszystkie tematy
23 lip 2015, o 07:51
Chodzi o ewidencje o środków trwałych w firmie. W jakiej formie to należy prowadzić? Każdy sprzęt który kupiłem do firmy i w niej jest wykorzystywany musi znajdować się w takiej ewidencji?
I czy jak czegoś nie będzie w ewidencji - a sprzęt jest kupiony na firmę to czy mogą być problemy z tym związane?
23 lip 2015, o 08:28
NO skoro to ewidencja środków trwałych to raczej wszystko musi się w niej zawierać. Nie rozumiem tylko dlaczego ludzie poruszają kwestie prawne na forum o chińskich telefonach zamiast na forach o odpowiedniej do tego tematyce, przecież tam się ludzie znają dużo lepiej niż tutaj :D
23 lip 2015, o 12:05
Tutaj masz wytłumaczone w filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=SLd871mUauoGeneralnie ewidencja musi byc i nic z tym nie zrobisz. Sam obecnie w firmie prowadzę ewidencję. Zreszta jeśli chcesz się czegoś więcej dowiedzieć to rzeczywiście napisz na jakimś forum biznesowym. Jest ich sporo.Tam powinni Ci dobrze doradzić o co w tym wszystkim biega ( nie ma w tym dużej filozofii ale na poczatku człowiek jest zawsze trochę zakręcony).
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.