• Reklama

[aliexpress] Dispute escalated

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Postprzez kojot » 8 lip 2013, o 10:31

Ruszyła sprawa u mnie,
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Rozumiem, że moje dowody zostały przyjęte - bo pisze Przypadek uzasadniony.
Potem pisze że czekają na dowody ze strony dostawcy - czy dobrze rozumiem, że chodzi o sprzedawce?

Dla informacji, przyciskając open dispute, od razu miałem "Dispute escalated "
kojot
AKTYWNY
 
Posty: 291
Dołączył(a): 22 lut 2013, o 19:48
Lokalizacja: --
Telefon:: ZP998

Reklama

Postprzez blackboxx » 8 lip 2013, o 14:43

Dwa dni temu dotarły do mnie okulary RB ;d. Okazało się, że jedna para jest trochę kiepska. Wykonanie, jakość ok, ale miała fabryczną rysę na jednym szkle i na środku lekkie przetarcie. Otworzyłem spór o zwrot całych kosztów bez odsyłania towaru (oczywiście załączyłem zdjęcia). Tego samego dnia otrzymałem maila o zwrocie całych 8,5$ ;).

Więc da się
blackboxx
 
Posty: 41
Dołączył(a): 14 maja 2013, o 00:03
Lokalizacja: Warsaw

Postprzez bartazzz » 8 lip 2013, o 14:52

ja założyłem dziś spór i po 3 dniach rozszerzam spór. China Biesie zniknął a z nim moja kasa na telefon. Pewnie poczekam jeszcze z 2 miechy zobaczę jakie będą efekty
zanim napiszesz post użyj funkcji SZUKAJ!!!
Avatar użytkownika
bartazzz
VIP
 
Posty: 5572
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 12:03
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 100
Telefon:: Redmi
ROM: MIUI POLSKA

Postprzez kojot » 10 lip 2013, o 11:42

Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Całkiem sprawnie i karta 8GB za friko :)
kojot
AKTYWNY
 
Posty: 291
Dołączył(a): 22 lut 2013, o 19:48
Lokalizacja: --
Telefon:: ZP998

Postprzez bartazzz » 10 lip 2013, o 11:46

musze przyznać że pomimo opinii że aliexpress chroni sprzedających, mój spór z BIESIE został zaakceptowany na drugi dzień. Albo BIESIE jeszcze istniej albo aliexpress z automatu akceptuje spory dotyczące zamkniętych sklepów
Avatar użytkownika
bartazzz
VIP
 
Posty: 5572
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 12:03
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 100
Telefon:: Redmi
ROM: MIUI POLSKA

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez ePiotr » 6 sie 2013, o 18:10

U mnie w "szczegółach sporu" dzisiaj pojawił się adres sprzedawcy i nic poza tym. Czy to oznacza że zgodził się na odesłanie towaru? Na ile to jest bezpieczne i jaką mam gwarancję że odzyskam kasę??? Dodam że wnioskowałem o zwrot towaru lub refundację 50% , chińczyk refundację zmienił na 0% i wstawił adres.
...Nigdy Nie Mów Nigdy...
ePiotr
 
Posty: 88
Dołączył(a): 10 cze 2013, o 17:11
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 1

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez maelo77 » 1 kwi 2014, o 19:16

Witam,

Założyłem spór a później z uwagi na brak porozumienia spór eskalowałem. Na moje argumenty "Aliexpress" przysłał mi @ z wnioskiem o dosłanie dodatkowych informacji. Przesłałem niezbędne informacje za pomocą widocznej komendy "Respond Now ". Tak wysłałem 4 odpowiedzi które są widoczne w historii całej korespondencji. Problem w tym że cały czas mam widoczny status "Awaiting my response".

W związku z tym mam pytanie. Czy status taki powinien się zmienić od razu? Po udzieleniu przeze mnie odpowiedzi? Czy po jakimś czasie?
Na odpowiedź aliexpress mam 3 dni i boję się, że czas mi minie a spór nie zostanie rozstrzygnięty pomyślnie ale nie dla mnie.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
maelo77
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8 gru 2013, o 15:43
Telefon:: S3

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez victor44 » 1 kwi 2014, o 19:43

jesli wszystko zrobiles jak kazali to spokojnie tez tak mialem za kilka dni powinno byc processing i zwrot kasy
victor44
AKTYWNY
 
Posty: 260
Dołączył(a): 19 gru 2013, o 17:11
Pochwały: 9
Telefon:: Meizu MX4

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez Black83 » 19 kwi 2014, o 22:31

Witam, liczę na szybką Waszą pomoc zależy mi na czasie i uspokojeniu ;)

Zakupiłem telefon na Ali... otrzymałem go ale okazał się fałszywy. Inny procesor itd. Na stronie informacja, że oryginał itd. no i jeśli nie to pełen zwrot. W dzień otrzymania założyłem spór (dispute) opisałem wszystko dałem jedno zdjęcie gdzie CPU-Z pokazuje inny procesor. No i zapytałem jeszcze kto mi teraz pokryje koszta bo nałożono mi 23% vatu na przesyłkę. Do tego dałem link gdzie zrobiłem wiele zdjęć. Po 24h sprzedawca odpowiedział:
First, I do not agree with a full refund, because my phone is not fake; discrepancies Secondly, I have been tested before shipment phone with buyers said, followed by Singapore, my hair is the seller said there is no need for packet seller bear 23% of the taxes I also offer my pictures.

No i tu zdjęcie nie wiadomo z jakiego programu gdzie jest info o procku.

Teraz zmienił się czas na 12 dni i mam do wyboru: Accept, Modify, Cancel Dispute, Escalate Dispute.
No i tu moje pytanie. Czy jeśli nic nie kliknę przez owe 12dni to akceptuje jego warunki? Czy może dopiero dołącza się Aliexpress. Czy owym "Escalate" przyśpieszę wkroczenie Aliexpress? Poniżej sporu można pisać do sprzedawcy i napisałem teraz po co to przedłużać, chcę tylko oddać tel i kase. Jednak pytanie czy tak zostawić czy muszę coś zmieniać aby nie wyszło, że akceptuje warunki.

Jeszcze jedno. Widzę, że czas aukcji leci nadal. Tzn. w dziale dispute mam info o sporze i 12 dni. Natomiast w dziale Order mam info, że za 2 dni kończy się czas ochronny. Liczę, że nie przeleją kasy do sprzedawcy przed końcem sporu?
Ostatnio edytowano 19 kwi 2014, o 22:42 przez Black83, łącznie edytowano 1 raz
Black83
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19 kwi 2014, o 22:15
Telefon:: SII

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez mortimer » 19 kwi 2014, o 22:39

Cancel Dispute i Accept, nie klikaj na ten moment.
Escalate też nie od razu, bo pójdzie do Ali z tym, co chińczyk napisał.
Modify, to właśnie zmiana ostatniej wersji i tu doradzam najpierw zmienić na to, co chcesz uzyskać (full refund, czy co tam innego wybierzesz) i dopiero po tym możesz eskalować do Ali. Możesz też próbować się jeszcze dogadać ze sprzedawcą, otwarcie go również informując o tym, ze jeżeli teraz nie uda się nawiązać porozumienia, to eskalujesz spór do Ali.
Avatar użytkownika
mortimer
AKTYWNY
 
Posty: 701
Dołączył(a): 21 wrz 2013, o 21:32
Lokalizacja: People's Republic of China
Pochwały: 96
Telefon:: , a w nim bateria.

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez Black83 » 19 kwi 2014, o 23:08

Dzięki za informację, po modyfikacji faktycznie widnieje ponownie moja prośba o zwrot. Jeszcze czekam na info od sprzedawcy. Jeśli nadal będzie upierał się, zrobię filmik i umieszczę jako kolejny dokument i kliknę Escalate. Trochę mnie uspokoiłeś.
Black83
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19 kwi 2014, o 22:15
Telefon:: SII

Re: [aliexpress] Dispute escalated

Postprzez jjacek25 » 24 kwi 2014, o 11:50

Witam. Założyłem spór o zwrot pieniędzy za buty (odklejona i znieksztacona podeszwa ). Sprzedawca oczywiście ściemniał ale aliexpress po eskalacji stanoł po mojej stronie. Napisał mi w mailu że mam w ciągu 3 dni zatwierdzić ich rozwiązanie. Problem mam w tym że nie widzę nigdzie takiego klawisza do zatwierdzenia sporu ? Podpowiedzcie mi gdzie on jest.
jjacek25
 
Posty: 100
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:43
Lokalizacja: Tomaszów
Pochwały: 2

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama