• Reklama

Bluboo Picasso 4g

Smartfony Bluboo, opinie, testy, pomoc, zakup,
ROM'y i modyfikacje

Re: Bluboo Picasso 4g

Postprzez Gravis » 25 mar 2017, o 21:18

liske123 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Ok inaczej - kupiłbyś ten telefon jeszcze raz czy nie? Teraz cena to około 80$ z wysyłką z DE.
Xiaomi Mi6 > Xiaomi Mi5 Prime > Vernee Thor > Xiaomi Mi4c Prime > ZTE Nubia Z7 Mini > Jiayu G4S > Xiaomi RedRice > Lenovo A820 > ZTE Blade
Avatar użytkownika
Gravis
VIP
 
Posty: 2469
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 10:32
Pochwały: 31
Telefon:: Xiaomi Mi6
ROM: Xiaomi.eu

Reklama

Re: Bluboo Picasso 4g

Postprzez liske123 » 25 mar 2017, o 22:48

On jakby spełniał swoje podstawowe funkcje, - tj dzwonienie to byłby spoko. Ja kupiłem w jakiejś mega promocji za 9$ i mam wrażenie że mi sie jakiś wybrakowany model trafił.

Ogólnie gdybym miał wydawać taką kase to bym dołożył kilka złotych do Xiaomi Redmi 4A. To podobno król budżetu obecnie :)
liske123
 
Posty: 59
Dołączył(a): 13 kwi 2016, o 10:48
Pochwały: 1
Telefon:: LG P970
ROM: orginalny

Re: Bluboo Picasso 4g

Postprzez Gravis » 26 mar 2017, o 14:42

Sugerujesz, ze nawet funkcji dzwonienia nie spełnia? :O

Masz racje Xiaomi jest lepszy, ale to koszt około 20$ wiecej + VAT w moim przypadku, także robi się już kwota 40$
Xiaomi Mi6 > Xiaomi Mi5 Prime > Vernee Thor > Xiaomi Mi4c Prime > ZTE Nubia Z7 Mini > Jiayu G4S > Xiaomi RedRice > Lenovo A820 > ZTE Blade
Avatar użytkownika
Gravis
VIP
 
Posty: 2469
Dołączył(a): 5 cze 2013, o 10:32
Pochwały: 31
Telefon:: Xiaomi Mi6
ROM: Xiaomi.eu

Re: Bluboo Picasso 4g

Postprzez liske123 » 26 mar 2017, o 21:58

Tzn zeby uscislic. W miescie - warzawa wszystko jest git z zasiegiem. Pod warszawa jest dobrze. Sy uacja z zasiegiem dotyczy mojego miejsca w pracy ktore jest juz troche w szczerym polu. Natomiast twn sam sim w galaxy ace 4 i doogee x5 pro ma zasieg. W prz padku picasso 4g juz nie.
Faktem jest natomiast ze jaksc glsnika jest bez bezwzglednie slaba, Glsnik jest cichy i szumi. W doogee x5 pro mam nieporownywalnie lepsza jakosc rozmow.
Natomiast jakosc wykonania picasso jest na prawde fajna. Porownujac do niego doogee x5 pro jest jak trzeszczaca zabawka z plastiku. Dzis bawilem sie w markecie redmi 4a i mysle ze picasso nie ma sie czego wstydzic.
Boje sie ze moge Ci zle podpowiadac na podstawie Moje go egzemlarza ktory mam wrazenie ze jest lekko kulawy (patrz pocztek tego posta) - wszakoz nie da sie nawet w nim regulowac glosnosci. Mysle ze gdyby podstawowe funkcje byly w nim poprawne to bylby to fajny telefonik, ale nie wiem czy to tylko moj egzemplarz czy to bluboo ;/
Pozdro

Wysłane z mojego SM-G357FZ przy użyciu Tapatalka
liske123
 
Posty: 59
Dołączył(a): 13 kwi 2016, o 10:48
Pochwały: 1
Telefon:: LG P970
ROM: orginalny

Poprzednia strona

Powrót do Bluboo



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama
cron