• Reklama

Batalia ze Spemall o LETV X800

Spemall.com sklep z telefonami i elektroniką. Oferta i promocje sklepu.

Batalia ze Spemall o LETV X800

Postprzez rafaelo94 » 27 paź 2016, o 15:11

Witam. Mam mega problem ze sklepem z tematu. Mianowice chodzi o telefon LETV X800.
Może troszkę spróbuje nakreślić całą sytuację. Ktoś mi wytłumaczy może jakie tam prawo w Chinach mają i w ogóle. No to od początku, kupiłem sobie ten telefon jakoś pod koniec listopada 2015r. do maja byłem z niego mega zadowolony. No ale wszystko co dobre szybko się kończy i zaczęło się... Pisałem do serwisu spemall, proponowali wgrać różne systemy i sprawdzić czy problem ustanie. Mianowice telefon się przegrzewał i wyłączał. Sprawdzałem różne systemy ale ciągle to samo. Sklep zdecydował żebym to im odesłał do Chin. W liście, który kazali mi umieścić w przesyłce wszystko ładnie opisałem. Prosiłem w nim również o zwrot kosztów za telefon i żeby sobie go zostawili. Niestety nie udało się, jakoś w lipcu dostałem telefon z powrotem. Niby wszystko naprawili i miał działać. No jakoś nie dla mnie, wgranie swojego softu rozwiązało by problem? A pisałem w drodze mailowej, że testowałem różne softy i nic. Porażka, 50 zł na wysyłkę i 2 miesiące poszły się kochać.
Kolejne emiale i znowu pomysł, odeślij nam telefon. Tym razem wystarczy sam telefon żeby obniżyć koszty wysyłki, ok. Telefon wysłany początkiem września. Cały sierpień wymiana zdań po przez pocztę email. Pisałem jeszcze później kilka emaili z pytaniem czy telefon dotarł i czy coś z nim robią. Dostałem zapewnienie, że telefon mają i ciągle go naprawiają. Aż do niedawna gdzie otrzymałem bardzo ciekawą wiadomość email...
Mianowice napisali mi, że telefonu nie da się naprawić i w zamian za niego oferują mi nowego złotego z 32GB pamięci wewnętrznej Leeco X620... No to odpowiedziałem, że nie ma mowy. Telefon z serii niżej następca X600, co innego gdyby napisali, że oferują nówkę X820... Jest ok. 100$ mniej wart od tego co ja wydałem na swoją X800. Tak też im napisałem w emailu. No i że nie godzę się na takie coś. Dodałem, że mogę ewentualnie dopłacić do innego telefonu, a jak nie to proszę o zwrot moich pieniędzy czyli 300$ jakie wydałem na ten telefon.
Po czym dostałem email, który mnie rozbawił i jednocześnie zdenerwował. Po raz kolejny zaproponowali mi tą nieszczęsną X620 i dodali, że przecież mój telefon nie jest nowy tylko używany więc proponują mi X620, który jest wart 200$, CO??? Czy tak działa Chińska gwarancja? Oni sobie sami wyceniają telefony od widzi mi się? To tak jak bym poszedł do sklepu obuwniczego z butami, (które zakupiłem powiedzmy za 500zł) na gwarancję, że puścił szew bądź się rozkleiły. No i pani za ladą mi proponuję buty na zamianę za 100zł bo przecież Pana buty są używane, a nie nowe i na dodatek brzydko pachną jak nie nowe, więc czego Ty więcej chcesz... Nigdy nie miałem takiej sytuacji po prostu zwrot 500zł, albo wybierasz podobny model w bardzo podobnej cenie i git.
Dlaczego ten Spemall jest tak problematyczny, może mi to ktoś wyjaśnić. Da się jakoś z nimi dojść do ładu i składu. Czy po prostu mam wziąć to co mi proponują, bo innej opcji nie ma? Chyba tych 300$ nie jestem w stanie od nich w normalny sposób odzyskać. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
rafaelo94
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 gru 2015, o 19:07

Reklama

Re: Batalia ze Spemall o LETV X800

Postprzez tomikitwo » 27 paź 2016, o 15:19

Gódź się na to co proponują i zakończ bezsensowną dyskusję z nimi. Przecież nic im nie jesteś w stanie zrobić, a ochrona PayPal też już nie działa. Na policję przecież nie pójdziesz :P Lepiej dostać x620, który jest niezłym telefonem niż korespondować bezowocnie przez następne x miesięcy.
Avatar użytkownika
tomikitwo
AKTYWNY
 
Posty: 223
Dołączył(a): 18 lut 2016, o 17:38
Pochwały: 29

Re: Batalia ze Spemall o LETV X800

Postprzez existe » 28 paź 2016, o 02:54

tomikitwo napisał(a):Gódź się na to co proponują i zakończ bezsensowną dyskusję z nimi. Przecież nic im nie jesteś w stanie zrobić, a ochrona PayPal też już nie działa. Na policję przecież nie pójdziesz :P Lepiej dostać x620, który jest niezłym telefonem niż korespondować bezowocnie przez następne x miesięcy.


taka odpowiedz byla by sluszna, jesli zalozyc, ze mamy do czynienia z oszustem, ok spemal - jestes zlodziejem, boje sie, ze nic mi nie dasz - wiec biore cukierka na oslode, zeby tylko cos wziasc
ps
sorki nie mam zadnej rady - to tylko uwaga do wypowiedzi
existe
Avatar użytkownika
existe
VIP
 
Posty: 2105
Dołączył(a): 12 cze 2012, o 09:57
Lokalizacja: eu
Pochwały: 50

Re: Batalia ze Spemall o LETV X800

Postprzez tomikitwo » 28 paź 2016, o 02:57

Chińskie sklepy oszukują bo wiedzą, że mogą. Wszystkie jak leci w mniej lub bardziej denerwującym stopniu. Spemall mógł mu wysłać nowe x800, bo dalej je mają w ofercie, ale zaproponował x620 i nie zgadza się na refund. Lepiej skorzystać z propozycji i liczyć na to, że naprawdę go wyślą niż tracić czas i pisać im dalej maile. Co możesz zrobić takim oszustom? Kupisz bilet do Shenzen, pójdziesz do biura i będziesz się kłócić po chińsku? Polskie prawo tam nie sięga (a przynajmniej nie w kwestii reklamacji telefonu), PayPal już cię nie chroni, więc co im zrobisz? Trzeba się zgodzić na ich ofertę i dać w kościele 10 zł na tacę żeby kitajec okazał się prawdomówny.

Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
tomikitwo
AKTYWNY
 
Posty: 223
Dołączył(a): 18 lut 2016, o 17:38
Pochwały: 29

Re: Batalia ze Spemall o LETV X800

Postprzez tpawel » 28 paź 2016, o 07:44

Dodam jeszcze że aktualnie x800 wcale nie jest dużo więcej wart niż x620 3/32 więc z jednej strony się nie dziwię że nie chcą dać x820.


Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
tpawel
VIP
 
Posty: 1514
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 12:14
Pochwały: 54

Re: Batalia ze Spemall o LETV X800

Postprzez ra-vau » 28 paź 2016, o 10:31

Jw.

To czajna, ja bym sie cieszyl ze w ogóle wyszli z taka propozycja. Nic sie raczej nie ugra debatujac z nimi.
LeEco :)
Avatar użytkownika
ra-vau
NewsMan
 
Posty: 2062
Dołączył(a): 9 lut 2013, o 18:26
Lokalizacja: ChRL
Pochwały: 112

Re: Batalia ze Spemall o LETV X800

Postprzez rafaelo94 » 28 paź 2016, o 13:47

No tak teraz widzę, że X800 jest mało wart, a że ja dałem za niego 300$ i tyle ten telefon powinien być wart w ramach gwarancji to średnio ich obchodzi i rozliczają go w obecnej cenie. No nic napisałem do nich, którą wersję chcą mi wysłać bo widzę, że jest ich kilka z 4GB Ramu bądź 3 no i dwa różne procesory Helio X20 i X25. Napisali tylko, że będzie złoty jak moja X800 i tak samo wyposażony w 32GB pamięci wewnętrznej. X800 ma 4GB Ramu więc może ten wyższy model. Dzięki za rady. Zobaczymy co napiszą, pozdrawiam
rafaelo94
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14 gru 2015, o 19:07

Re: Batalia ze Spemall o LETV X800

Postprzez DavePL » 30 paź 2016, o 13:47

tomikitwo napisał(a):Chińskie sklepy oszukują bo wiedzą, że mogą. Wszystkie jak leci w mniej lub bardziej denerwującym stopniu. Spemall mógł mu wysłać nowe x800, bo dalej je mają w ofercie, ale zaproponował x620 i nie zgadza się na refund. Lepiej skorzystać z propozycji i liczyć na to, że naprawdę go wyślą niż tracić czas i pisać im dalej maile. Co możesz zrobić takim oszustom? Kupisz bilet do Shenzen, pójdziesz do biura i będziesz się kłócić po chińsku? Polskie prawo tam nie sięga (a przynajmniej nie w kwestii reklamacji telefonu), PayPal już cię nie chroni, więc co im zrobisz? Trzeba się zgodzić na ich ofertę i dać w kościele 10 zł na tacę żeby kitajec okazał się prawdomówny.

Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka

Nie ma już ochrony na PayPal?

Wysłane z mojego LeTv 1 Pro przy użyciu Tapatalka
DavePL
 
Posty: 38
Dołączył(a): 7 sie 2014, o 19:31
Pochwały: 1

Re: Batalia ze Spemall o LETV X800

Postprzez cieloszka68 » 30 paź 2016, o 14:11

Jest, 180 dni.
cieloszka68
 
Posty: 118
Dołączył(a): 13 paź 2011, o 20:52
Lokalizacja: podlasie
Pochwały: 1

Re: Batalia ze Spemall o LETV X800

Postprzez spemall.com » 31 paź 2016, o 09:18

rafaelo94 napisał(a):Witam. Mam mega problem ze sklepem z tematu. Mianowice chodzi o telefon LETV X800.
Może troszkę spróbuje nakreślić całą sytuację. Ktoś mi wytłumaczy może jakie tam prawo w Chinach mają i w ogóle. No to od początku, kupiłem sobie ten telefon jakoś pod koniec listopada 2015r. do maja byłem z niego mega zadowolony. No ale wszystko co dobre szybko się kończy i zaczęło się... Pisałem do serwisu spemall, proponowali wgrać różne systemy i sprawdzić czy problem ustanie. Mianowice telefon się przegrzewał i wyłączał. Sprawdzałem różne systemy ale ciągle to samo. Sklep zdecydował żebym to im odesłał do Chin. W liście, który kazali mi umieścić w przesyłce wszystko ładnie opisałem. Prosiłem w nim również o zwrot kosztów za telefon i żeby sobie go zostawili. Niestety nie udało się, jakoś w lipcu dostałem telefon z powrotem. Niby wszystko naprawili i miał działać. No jakoś nie dla mnie, wgranie swojego softu rozwiązało by problem? A pisałem w drodze mailowej, że testowałem różne softy i nic. Porażka, 50 zł na wysyłkę i 2 miesiące poszły się kochać.
Kolejne emiale i znowu pomysł, odeślij nam telefon. Tym razem wystarczy sam telefon żeby obniżyć koszty wysyłki, ok. Telefon wysłany początkiem września. Cały sierpień wymiana zdań po przez pocztę email. Pisałem jeszcze później kilka emaili z pytaniem czy telefon dotarł i czy coś z nim robią. Dostałem zapewnienie, że telefon mają i ciągle go naprawiają. Aż do niedawna gdzie otrzymałem bardzo ciekawą wiadomość email...
Mianowice napisali mi, że telefonu nie da się naprawić i w zamian za niego oferują mi nowego złotego z 32GB pamięci wewnętrznej Leeco X620... No to odpowiedziałem, że nie ma mowy. Telefon z serii niżej następca X600, co innego gdyby napisali, że oferują nówkę X820... Jest ok. 100$ mniej wart od tego co ja wydałem na swoją X800. Tak też im napisałem w emailu. No i że nie godzę się na takie coś. Dodałem, że mogę ewentualnie dopłacić do innego telefonu, a jak nie to proszę o zwrot moich pieniędzy czyli 300$ jakie wydałem na ten telefon.
Po czym dostałem email, który mnie rozbawił i jednocześnie zdenerwował. Po raz kolejny zaproponowali mi tą nieszczęsną X620 i dodali, że przecież mój telefon nie jest nowy tylko używany więc proponują mi X620, który jest wart 200$, CO??? Czy tak działa Chińska gwarancja? Oni sobie sami wyceniają telefony od widzi mi się? To tak jak bym poszedł do sklepu obuwniczego z butami, (które zakupiłem powiedzmy za 500zł) na gwarancję, że puścił szew bądź się rozkleiły. No i pani za ladą mi proponuję buty na zamianę za 100zł bo przecież Pana buty są używane, a nie nowe i na dodatek brzydko pachną jak nie nowe, więc czego Ty więcej chcesz... Nigdy nie miałem takiej sytuacji po prostu zwrot 500zł, albo wybierasz podobny model w bardzo podobnej cenie i git.
Dlaczego ten Spemall jest tak problematyczny, może mi to ktoś wyjaśnić. Da się jakoś z nimi dojść do ładu i składu. Czy po prostu mam wziąć to co mi proponują, bo innej opcji nie ma? Chyba tych 300$ nie jestem w stanie od nich w normalny sposób odzyskać. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.

Hi, i am sorry for the problem we caused to you. could you tell me your order number first please? so i can check what is the problem.
Avatar użytkownika
spemall.com
VIP
 
Posty: 1922
Dołączył(a): 4 maja 2014, o 06:59
Pochwały: 1


Powrót do Spemall.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama