• Reklama

ZTE V970 - pomoc w ogarnięciu telefonu

ZTE V970 - pomoc w ogarnięciu telefonu

Postprzez lukas_jaceq » wtorek, 16 kwietnia 2013, 22:43

Koledzy pomocy. Stałem się posiadaczem słuchaweczki i teraz nie wiem co po kolei robić i jak.
Bez bicia się przyznaję ze jestem zielony i to pierwszy mój telefon na andku, więc nie obraźcie się jak będę zadawał naiwne czy idiotyczne pytania- z góry przepraszam. Trochę poczytałem ale jakoś nie mogę ogarnąć kolejności... a raczej trochę się boje że spi... spapram robotę.

To może po kolei:

1. Chciałbym zrobić kopię bezpieczeństwa co by mieć w razie czego możliwość odratowania telefonu. Jakim programem i w jaki sposób? Jak zrobić żeby zabezpieczyć kopię na PC.

2. co następnie? Wgranie roota, flash'owanie czy może wgranie CWM RECORVERY, a może jakieś inne prace zabezpieczające? Jaka kolejność i jakim softem?

3. Jak wgrać nowy ROM? Tu myślę że jak najbardziej ma zastosowanie instrukcja napisane przez kolegę east-import? Zgadza się? Czy może się mylę?

4. Czy jeszcze jakieś inne działania na początku powinienem podjąć aby w pełni i bezpiecznie korzystać i grzebać w telefonie?

5. Czy kartę pamięci - jeśli zapakowana oddzielnie to muszę jakoś przygotować do pracy? czy po prostu wkładam do gniazda i karta hula?

Myślę że jesli koledzy pomogliby i odpowiedzieli na moje pytania to można by z tego fajny poradnik poskładać dla początkujących.

To był moje pytania podstawowe ;) dla rozjaśnienia tematu.
A teraz szczegółowo:

Czytając forum, znalazłem radę i zastosowałem się do niej co by pisac do naszego skośnookiego przyjaciela z prośbami aby za nas zrobił wszystko co się tylko da... i tak też zrobiłem:
W zgłoszeniu celnym: Proszę oświadczyć, "dar" i 20-30 USD. Jeśli to możliwe, to przed wysyłką, proszę:
- Install Android 4.1.1 ROM
- Usuń wszystkie chińskie APP
- Install Polski język
- Zainstaluj CWM RECORVERY

Chińczyk z radością oświadczył że specjalnie dla mnie to wszystko wykona :mrgreen:

Zaglądając do do ustawień to fakt: