• Reklama

Zły numer trackingowy?

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Zły numer trackingowy?

Postprzez 10minut » 4 sie 2014, o 09:45

Zamówiłem Coolpada 7320 na antelife przez Singapure Post a dostałem numer trackingowy z końcówką "CN" a powinna być "SG" raczej...
Do tego status zamówienia zmienił się na "Complete" a dopuki nie dostanę przesyłki to powinien być "Processing" z tego co wiem.. o co tu biega?
10minut
 
Posty: 194
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 17:47
Telefon:: SE Xperia X8

Reklama

Re: Zły numer trackingowy?

Postprzez Jacuss » 4 sie 2014, o 10:15

Napisz do nich maila albo w ich dziale. Z tego co widze kolejna osoba, która ma problem z wysyłką z Antelife..

Autor postu otrzymał pochwałę
Avatar użytkownika
Jacuss
AKTYWNY
 
Posty: 382
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 01:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pochwały: 15
Telefon:: ASUS Zenfone 5 2/16

Re: Zły numer trackingowy?

Postprzez 10minut » 4 sie 2014, o 17:02

ehh podpisali mi że już nie mają tego Coolpada na stanie i że info na stronie jeszcze nie zaaktualizowali i pytali czy chce czekać aż będzie dostępny...
zapytałem czy wyślą mi Lenovo A850+ bo czekać za bardzo nie chce..
10minut
 
Posty: 194
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 17:47
Telefon:: SE Xperia X8

Re: Zły numer trackingowy?

Postprzez 10minut » 5 sie 2014, o 11:07

Nie no coś kręcą chyba.. teraz piszą mi że wysłali paczkę już 2 sierpnia (to niedziela była :shock: ) to możliwe że paczka wysłana przez Singapure Post ma końcówkę "CN" zamiast "SG"?
Bo ja już nie wiem czy oni kręcą czy jest dobrze
10minut
 
Posty: 194
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 17:47
Telefon:: SE Xperia X8

Re: Zły numer trackingowy?

Postprzez AntelifePoland » 5 sie 2014, o 11:09

Podaj mi nr. zamowienia prosze.

Autor postu otrzymał pochwałę
Kupon rabatowy 5$ na zam. powyżej 100$: telchina.pl
*Nie obowiązuje na niektóre produkty wyprzedażowe.
Avatar użytkownika
AntelifePoland
 
Posty: 36
Dołączył(a): 3 cze 2014, o 18:14
Pochwały: 5
Telefon:: THL, JIAYU, LENOVO

Re: Zły numer trackingowy?

Postprzez Jacuss » 5 sie 2014, o 11:22

Raczej nie możliwe... anuluj zamówienie i kup na Ali lepiej..

Wyslane z ASUS ZenFone 5

Autor postu otrzymał pochwałę
Avatar użytkownika
Jacuss
AKTYWNY
 
Posty: 382
Dołączył(a): 11 sie 2013, o 01:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pochwały: 15
Telefon:: ASUS Zenfone 5 2/16

Re: Zły numer trackingowy?

Postprzez AntelifePoland » 5 sie 2014, o 11:26

Testujemy nową firme wysylkowa Central Asian Line po ostatnich problemach Singpostu, prawdopodobnie paczka zostala nadana 2 sierpnia wlasnie przez te firme. Paczki mozna sledzic tu http://www.17track.net
Jak tylko dostane numer zamowienia to to sprawdze.

Autor postu otrzymał pochwałę
Kupon rabatowy 5$ na zam. powyżej 100$: telchina.pl
*Nie obowiązuje na niektóre produkty wyprzedażowe.
Avatar użytkownika
AntelifePoland
 
Posty: 36
Dołączył(a): 3 cze 2014, o 18:14
Pochwały: 5
Telefon:: THL, JIAYU, LENOVO

Re: Zły numer trackingowy?

Postprzez 10minut » 5 sie 2014, o 12:11

Wydaje mi się że masz racje weszłem na tą stronę wpisałem numer trackingowy i w "Events" pisze:
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

A status jest "Transporting" czyli raczej wysłali i ten numer jest dobry..
w takim razie w porządku, ale czemu status zamówienia jest "Complete"? skoro jeszcze nie dostałem towaru? Powinien być "Processing" raczej

A jak anulować zamówienie? Nie mam zamiaru tego robić bo widocznie telefon już do mnie idzie tylko żebym wiedział na przyszłość
10minut
 
Posty: 194
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 17:47
Telefon:: SE Xperia X8

Re: Zły numer trackingowy?

Postprzez AntelifePoland » 5 sie 2014, o 12:36

Status COMPLETE oznacza, że zamówienie zostało wysłane.
Aby anulować zamówienie trzeba napisać do service@antelife.com

Autor postu otrzymał pochwałę
Kupon rabatowy 5$ na zam. powyżej 100$: telchina.pl
*Nie obowiązuje na niektóre produkty wyprzedażowe.
Avatar użytkownika
AntelifePoland
 
Posty: 36
Dołączył(a): 3 cze 2014, o 18:14
Pochwały: 5
Telefon:: THL, JIAYU, LENOVO

Re: Zły numer trackingowy?

Postprzez 10minut » 5 sie 2014, o 12:55

Aha to się chyba pomylili bo zamawiałem też tam jedną małą rzecz i status jest "Processing" a przedmiot już od miesiąca jest u mnie..
W takim razie chyba pozostaje mi czekać na paczkę :-D
dzieki za pomoc
10minut
 
Posty: 194
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 17:47
Telefon:: SE Xperia X8


Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama