• Reklama

Zestaw do podpisu elektronicznego

Rozmowy na wszystkie tematy

Zestaw do podpisu elektronicznego

Postprzez monk » czwartek, 7 maja 2015, 09:09

W związku z procedurą ISO jaką wprowadzamy w naszym sklepie, przymierzamy się również do wdrożenia podpisu elektronicznego, aby podpisywać elektronicznie faktury i inne dokumenty. Chodzi o wykluczenie ewentualnego fałszerstwa. Jaki wybrać zestaw? Czy te które są zgodne z zapisami ustawy o podpisie elektronicznym różnią się od siebie czymś istotnym?
monk
 
Posty: 39
Dołączył(a): sobota, 21 marca 2015, 19:29

Reklama

Re: Zestaw do podpisu elektronicznego

Postprzez kajek » czwartek, 7 maja 2015, 11:02

Nie różnią się jakoś mocno. No może obsługą. My w pracy obecnie korzystamy z podpisu Eurocert. Koszt to ok 260 zł netto za zestaw plus 120 zł co dwa lata na uzupełnienie czyli w skali roku praktycznie żadne koszta. Wygoda duża bo załatwiasz wiele rzeczy bez wychodzenia z domu no i coraz więcej klientów dopytuje się o podpis elektroniczny ( obecnie pracuje w prywatnej firmie, sprawiliśmy sobie taki podpis jakiś czas temu). Na początku korzystania były pewne nieścisłosci ale wszystko mozna załatwić telefonicznie.
kajek
 
Posty: 38
Dołączył(a): wtorek, 14 stycznia 2014, 20:43

Re: Zestaw do podpisu elektronicznego

Postprzez dotek » czwartek, 7 maja 2015, 13:55

Ten zestaw w Eurocert kosztuje coś koło 300 zł. Też go używałam kiedyś. Dosyć prosty w obsłudze. Mogę polecić.
dotek
 
Posty: 27
Dołączył(a): czwartek, 11 grudnia 2014, 12:53


Powrót do HydePark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama