• Reklama

zakup 1 telefonu z chin

pomoc w wyborze chińskiego smartfona przy konkretnych wymaganiach i cenie.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

zakup 1 telefonu z chin

Postprzez x0marko0x » 5 sie 2014, o 14:23

Witam,
Jestem nowicjuszem i chce zakupić telefon iocean x7s Czy mógł by ktoś polecić sprawdzone sklepy, aukcje w cenie do 200 $.
Mój wybór padł na Iocean x7s oraz Coolpad F1 (obydwa telefony spełniają moje wymagania). Bardziej się skłaniam ku Iocean x7s, lecz ciężko mi znaleźć odpowiednią aukcje. Czy ten telefon kupie za nie więcej niż 200$ ?
Głównie zależy mi na:
- Ram 2Gb
- obsłudze Aero 2
- gps
- po długich poszukiwaniach wybór padł na te 2 modele.
To będzie mój pierwszy zakup z Chin. Prosiłbym o pomoc w wyborze odpowiedniej aukcji u sprawdzonego sprzedawcy.
x0marko0x

Telefon:: coolpad
ROM: 8

Reklama

Re: zakup 1 telefonu z chin

Postprzez eteri » 5 sie 2014, o 15:01

Ten Iocean nie jest wart swojej ceny, coolpad jest zdecydowanie lepszym wyborem :)

Choćby u goldwaya http://www.aliexpress.com/item/Original ... 01582.html

Swoją drogą mając takiego priorytety ja sam bym wybrał Zenfone 5 :) Ma Glonass, aero i 2GB RAM. Dodatkowo ma dobry aparat, dobre GPU i bardzo ładnie się prezentuje, dodatkowo jeśli coś by padło to myślę, że w Polsce też się będzie dało go naprawić http://www.aliexpress.com/item/Original ... 07574.html
eteri
AKTYWNY

Pochwały: 4
Telefon:: Niedługo Jiayu G3C:)

Postprzez alienv » 5 sie 2014, o 16:08

x7s poniżej 200$ byłby spoko, ale w takiej cenie go nigdzie nie widziałem
alienv
AKTYWNY

Pochwały: 7
Telefon:: iOcean X7S
ROM: 4.2.2 0520

Postprzez x0marko0x » 5 sie 2014, o 20:26