• Reklama

XRN2 pytanie o dual sim i lte na jednym z sim.

Xiaomi

XRN2 pytanie o dual sim i lte na jednym z sim.

Postprzez lukaszpluku » poniedziałek, 14 grudnia 2015, 16:22

Witam potrzebuje wiedzy technicznej, xiaomi Redmi Note 2 w wersji tdd wspiera jednocześnie lte na jednym sim czyli powiedzmy ze sim 1 mam play (mój główny nr do połączeń i sms) a na sim 2 np kartę z tylko pakietem danych (np iPlus co kupie sobie na alleg. Powiedzmy ok. 30 gb) i pytanie: włączam wtedy lte na sim 2 ale czy na sim 1 ma to jakoś wpływ na jakość połączeń? Nie znam się a w poprzednim telefonie miałem tak ze były kłopoty z połączeniami glosowymi gdy na sim 2 dałem 3g.

I czy jest tak ze podczas połączenia na sim 1 w xrn2 gdy internet mam włączony z sim 2 to przerywa transmisję danych? W poprzednim tel tak miałem co stanowiło problem przy synchronizacji :(

Naprawdę jestem blady w temacie a chciałbym mieć dobrej jakości połączenia na jednej karcie SIM a z drugiej bez przerywania mieć internet lte.

Z góry dziękuję za pomoc.

------------------------- PS teraz przeczytałem, na jednym forum, że jak ma się zasięg 3g to lepiej się go trzymać bo jest lepsza jakość połączeń i możliwość jednocześnie transmisji danych i tu pytanie

czy mogę w XRN2 na sim 1 mieć 3g a na sim2 LTE ? - taj jak w powyższym np sim1 play 3g a sim 2 (tylko do internetu) LTE?

Reklama

Re: XRN2 pytanie o dual sim i lte na jednym z sim.

Postprzez arturiano » poniedziałek, 14 grudnia 2015, 23:05

lukaszpluku napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Witaj. Dokładnie na 3g jest lepsza jakość dźwięku, bardziej krystaliczna. Co do transmisji danych możesz wybrać na której sim będziesz miał lte oraz transmisje danych. Internet się rozłącza podczas rozmowy i wraca transmisja po zakończeniu połączenia. :)
arturiano

Pochwały: 1

Postprzez lukaszpluku » wtorek, 15 grudnia 2015, 11:14