• Reklama

XIAOMI Redmi Note 3 Pro Prime - Z chin, czy z Allegro.

dyskusja o telefonach Xiaomi, Jaki telefon wybrać, gdzie kupić, opinie, pytania.

XIAOMI Redmi Note 3 Pro Prime - Z chin, czy z Allegro.

Postprzez kolotolo » 7 sie 2016, o 15:05

Witam,

Nie znam się na telefonach więc liczę w tej kwestii na waszą wiedzę i doświadczenie. :)

Planuję zakup XIAOMI Redmi Note 3 Pro Prime. Początkowo planowałam zakupić na Aliexpress, ale że miałam wydatki to zakup telefonu przesunęłam w czasie. Niestety od tamtego momentu cena telefonu poszła o kilkanaście dolarów w górę, co na obecną chwilę biały telefon (każdy kolor telefonu ma inną cenę) z flip case i z Seller's Shipping Method wychodzi 211.83$ co w przeliczeniu (przy obecnym kursie 3,85zł) wychodzi ~ 815zł.

Zaczęłam więc orientacyjnie przeglądać oferty na Allegro i widzę, że rozpiętość cenowa tego telefonu jest dość duża. Nazewnictwo owych telefonów jest trochę mylące, ale wystarczy kierować się 3gb ram, 32gb rom i procesorem 650?

Zastanawiam się więc czy lepiej będzie kupić telefon na Allegro dopłacając przy tym do 12-miesięcznej gwarancji i odrębnie zakupić flip case, czy uzbroić się w cierpliwość i poczekać z nadzieją, że sprzedawca na Aliexpress obniży cenę tego telefonu? Ktoś może orientuje się jak cenowo (promocyjne?) wyglądało do tej pory w przypadku tego telefonu u tego sprzedawcy?

To są takie luźne przemyślenia. Telefon nie jest mi potrzeby na już, ale nie ukrywam że mam chęć na zmianę i obecny mój telefon podarować mamie której jej obecny raczej sprawia trudności w użytkowaniu.
kolotolo

Reklama

Re: XIAOMI Redmi Note 3 Pro Prime - Z chin, czy z Allegro.

Postprzez s4kron » 7 sie 2016, o 16:54

Ja kupowałem tu https://www.spemall.com/Xiaomi-Redmi-No ... ROM_g.html. W dziale handlowym ten sprzedawca ma swój wątek gdzie umieszcza kupony rabatowe. Przesyłka szybka i bez VAT. Ogólnie polecam.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
s4kron

Postprzez piotr469 » 7 sie 2016, o 18:38