• Reklama

Xiaomi Redmi Note 3 pro 2/16gb czy Mi4c 2/16gb

Porównanie chińskich telefonów, zakupionych w Chinach i wyprodukowanych w Chinach.

Xiaomi Redmi Note 3 pro 2/16gb czy Mi4c 2/16gb

Postprzez norbi522 » środa, 12 października 2016, 13:06

Witam

Zastanawiam sie nad kupnem jednego z tych telefonow. Mi4c podobno ma zablokowany bootloader i to mnie do niego nie przekonuje czytałem na Miuipolska przewodnik jak sie odblokowuje i wyglada to na proste lecz nie wiem jak jest w praktyce czy dał bym rade poza tym telefon jak najbardziej na plus bo za 109$ nie widzę lepszego telefonu. RN3P ma wyświetlacz 5.5 cala i nie wiem czy to nie bedzie za duzo jak dla mnie bo nigdy nie mialem w reku 5.5 cala nie chciał bym odczuwać dyskomfortu i teraz pytanie dla posiadaczy tych obu telefonow czy Mi4c trudno jest z odblokowaniem bootloadera i czy RN3P jest wygodnym telefonem czy nie odczuwacie dyskomfortu ?? Ktory z tych dwoch telefonów polecacie ?? Z gory dziękuję za odpowiedź ;)
norbi522
 
Posty: 3
Dołączył(a): niedziela, 28 sierpnia 2016, 12:52

Reklama

en.001phone.cn=

Re: Xiaomi Redmi Note 3 pro 2/16gb czy Mi4c 2/16gb

Postprzez tpawel » środa, 12 października 2016, 13:20

Redmi note 3 pro na na pewno zablokowany bootloader, a mi4c ma niekiedy zablokowany.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
tpawel
VIP
 
Posty: 1880
Dołączył(a): poniedziałek, 23 lutego 2015, 12:14
Pochwały: 40

Re: Xiaomi Redmi Note 3 pro 2/16gb czy Mi4c 2/16gb

Postprzez bartazzz » środa, 12 października 2016, 13:22

jeżeli chodzi odblokowanie bootloadera to sa dwa sposoby:
- oficjalny wg poradnika na miuipolska - wymagający zgody xiaomi
- za pomocą kilku komend przez adb

generalnie nie ma z tym problemu ale żależe jaki poziom wtajemniczenia reprezentujesz.
RN3 pro to bardzo dobry telefon z bardzo dobrą baterią.
Mi4c zazwyczaj wygrywa w porównaniach aparatem oraz kompaktowymi rozmiarami
zanim napiszesz post użyj funkcji SZUKAJ!!!
Avatar użytkownika
bartazzz
VIP
 
Posty: 5046
Dołączył(a): sobota, 19 stycznia 2013, 12:03
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 84

Re: Xiaomi Redmi Note 3 pro 2/16gb czy Mi4c 2/16gb

Postprzez Fikoblin » środa, 12 października 2016, 13:54

Redmi Note 3 Pro - duża bateria (czas ekranu 6-10h zalezy jak sie uzywa), wydajniejszy (~75k w antutu), ok ekran FullHD 5'5, czytnik palca, karta pamięci, global miui, wiecej custom romow.
Mi4c - starszy procesor na A57, throttlujący i pobierający dużo energi (~68k w Antutu), mniejszy rozmiarowo, ładny ekran FullHD 5, trochę lepszy aparat. Czas ekranu ok. 3-5h wiec duża różnica.

Osobiście polecałbym RN3P.
Fikoblin
 
Posty: 54
Dołączył(a): sobota, 25 maja 2013, 20:34
Lokalizacja: TX
Pochwały: 5

Re: Xiaomi Redmi Note 3 pro 2/16gb czy Mi4c 2/16gb

Postprzez cebularz » czwartek, 13 października 2016, 09:02

Mi4c - na Cyanogenmod 72 000 ptk w antutu ...

Aparat w Mi4c nieporównywalnie lepszy od RMN3p

Odwzorowanie kolorów wyświetlacza na mi4c o wiele wiele lepsze od RMN3p

Bateria niestety o wiele gorsza w mi4c

To 5 a to 5,5 cala...

Różnice spore, mi po przesiadce z RMN3p lepiej pasuje mi4c
Avatar użytkownika
cebularz
 
Posty: 175
Dołączył(a): środa, 17 lutego 2016, 15:42
Pochwały: 7

Re: Xiaomi Redmi Note 3 pro 2/16gb czy Mi4c 2/16gb

Postprzez norbi522 » czwartek, 13 października 2016, 12:00

tpawel napisał(a):Redmi note 3 pro na na pewno zablokowany bootloader, a mi4c ma niekiedy zablokowany.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka



Nie wydaje mi sie zeby każdy RN3P miał blokowanego bootloadera ;) dzieki wszystkim jednak padło na RN3P te 5.5 jakos przeboleje tym bardziej ze mam dosc wielka lape tak ze nie bedzie zle :D
norbi522
 
Posty: 3
Dołączył(a): niedziela, 28 sierpnia 2016, 12:52

Re: Xiaomi Redmi Note 3 pro 2/16gb czy Mi4c 2/16gb

Postprzez tpawel » czwartek, 13 października 2016, 12:01

Każdy rn3pro ma zablokowany. Mi4c tylko nowsze produkcje

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
tpawel
VIP
 
Posty: 1880
Dołączył(a): poniedziałek, 23 lutego 2015, 12:14
Pochwały: 40

Re: Xiaomi Redmi Note 3 pro 2/16gb czy Mi4c 2/16gb

Postprzez basswitek » czwartek, 13 października 2016, 13:20

cebularz napisał(a):Mi4c - na Cyanogenmod 72 000 ptk w antutu ...

Aparat w Mi4c nieporównywalnie lepszy od RMN3p

Odwzorowanie kolorów wyświetlacza na mi4c o wiele wiele lepsze od RMN3p

Bateria niestety o wiele gorsza w mi4c

To 5 a to 5,5 cala...

Różnice spore, mi po przesiadce z RMN3p lepiej pasuje mi4c

A jakiego dokładniej romu używasz na CM, Superluminal ? U mnie na Mokee bateria trzymała normalnie do 5-5.5h SOT (jak 1 dzień używam i jasność raczej niska), natomiast jak trochę zmniejszyłem taktowanie CPU (niewielka różnica w szybkości) to zawsze >6h, czasem nawet 7h.
basswitek
 
Posty: 195
Dołączył(a): piątek, 26 lutego 2016, 07:26
Pochwały: 7

Re: Xiaomi Redmi Note 3 pro 2/16gb czy Mi4c 2/16gb

Postprzez borsooq » czwartek, 3 listopada 2016, 10:29

Czy w aparacie naprawdę jest aż taka różnica?

Sam mam R2P. Z aparatu jestem zadowolony. Siostrze kupiłem Mi4c i widzę sporą różnicę. Teoretycznie RN3P ma lepszy aparat od R2P, ale to tylko teoria. Jak one się mają do siebie? Ktoś widział zdjęcia z jednego i drugiego?
borsooq
 
Posty: 85
Dołączył(a): środa, 30 marca 2016, 20:46
Pochwały: 8

Re: Xiaomi Redmi Note 3 pro 2/16gb czy Mi4c 2/16gb

Postprzez robot » czwartek, 3 listopada 2016, 10:40

borsooq napisał(a):Czy w aparacie naprawdę jest aż taka różnica?

Sam mam R2P. Z aparatu jestem zadowolony. Siostrze kupiłem Mi4c i widzę sporą różnicę. Teoretycznie RN3P ma lepszy aparat od R2P, ale to tylko teoria. Jak one się mają do siebie? Ktoś widział zdjęcia z jednego i drugiego?


aparat w mi4c jest duzo lepszy . miedzy rn3p a r2p w aparacie to roznicy za bardzo nie ma .
robot
AKTYWNY
 
Posty: 421
Dołączył(a): sobota, 14 marca 2015, 13:17
Pochwały: 4
Ostrzeżenia: 4

Re: Xiaomi Redmi Note 3 pro 2/16gb czy Mi4c 2/16gb

Postprzez borsooq » czwartek, 3 listopada 2016, 11:18

OK, kumam w takim razie. Jeśli zatem miedzy r2p, a rn3p nie ma różnicy, to jednak ze wzgledu na aparat Mi4c zdecydowanie przeważa.

Wielkie dzięki za info.
borsooq
 
Posty: 85
Dołączył(a): środa, 30 marca 2016, 20:46
Pochwały: 8


Powrót do Porównania telefonów



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama